پیام تبریک فرمانده پایگاه آموزش هوانوردی شهید اکبری نهاجا به مناسبت روز معلم

فرمانده پایگاه آموزش هوانوردی شهيد اکبری نهاجا همزمان با فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت و سالروز شهادت شهید مطهری در پیامی روز بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۰۸۶۸۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸

پیام تبریک فرمانده پایگاه آموزش هوانوردی شهید اکبری نهاجا به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن پیام سرهنگ خلبان ستاد هادی پور حسین بدین شرح است:

روز معلم، روز بزرگداشت خوبی‌ها، عشق، ایثار و تجلیل از بزرگانی است که برای آراستن فرزندان این ملت به زیور علم و دانش از جان‌مایه گذاشته و تعلیم و تربیت را جرعه‌جرعه در جان‌ها جاری کرده‌اند.

بدون شک معلمی شغل و حرفه نیست، ذوق، هنر و عشق است، هنر ساختن جامعه و نوید فردایی باشکوه. معلم راهنمای خوبی‌ها و نیکی‌ها و هدایتگر و بیدارکننده است و روز معلم روز پاسداشت انسان‌های فرهیخته، با اخلاص و دانشمندی است که مطهری‌ها، بهشتی‌ها، صیاد شیرازی‌ها، بابایی‌ها، سلیمانی‌ها و صدها اسوه دیگر را تربیت‌کرده‌اند و این بزرگان، خود چراغی فروزان در مسیر تعلیم و تربیت شدند.

اینجانب با تبریک روز معلم و گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری، این روز بزرگ را به همه استادان، پیشکسوتان و معلمان فرهیخته ایران سربلند اسلامی و ارتش انقلابی و به‌طور ویژه به استادان خلبان نیروی هوایی الهی با ایثار و فداکاری درس شجاعت و جوانمردی را می‌آموزند و نیز به همسران و فرزندان هم‌رزمان دلاور خود در نيروهاي مسلح که به تکلیف مقدس معلمی اشتغال دارند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و ضمن قدرشناسی از این طلایه‌داران علم و جهد، از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری به ملت شریف ایران اسلامی تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را خواستارم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار