رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات سیستان و بلوچستان:

نحوه برخورد با مردم و ارباب رجوع خود جهاد تبیین است

حجت الاسلام باقر بیک گفت: انقلاب اسلامی هم نتیجه تبیین گسترده و عمیق بود که در جامعه شکل گرفت.
کد خبر: ۹۵۰۸۸۰۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، جلسه جهاد تبیین، به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در اداره کل بیمه سلامت استان و ادارات بیمه سلامت شهرستانی سیستان و بلوچستان با حضور  شهرکی مدیر کل بیمه سلامت سیستان وبلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین منصور باقر بیک، سرهنگ عنایت نیا فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) ادارات کل و معاونین، روسای ادارات ستادی و شهرستانی و کارکنان اداره کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان در محل سالن همایش سردار شهید لکزایی اداره کل برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین  منصور باقر بیک، رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات سپاه سلمان و مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان فرمایش مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) که فرمودند جهاد تبیین واجب قطعی و فوری است افزود: مردم به هر حال به ادارات مراجعه می کنند، نحوه برخورد با مردم و ارباب رجوع خود جهاد تبیین است.

وی بیان کرد:  اگر بخواهیم تبیین را در معارف اسلامی ریشه‌یابی کنیم، مشاهده می‌کنیم که اصولاً پیامبران برای تبیین آمده‌اند؛ تبیین حقایق عالم، تبیین وجود خود انسان، تبیین ظرفیت‌های انسان، تبیین راهی که باید برود.

وی با اشاره به این مطلب که  قرآن تبیین‌کننده‌ای برای مردم است ادامه داد: رهبر انقلاب از موضع اسلام‌شناس معتقد به معارف انقلاب و اسلام و معارف اسلامی می‌خواهد خط تبیین‌گری پیامبران و امامان را ادامه دهد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی هم نتیجه تبیین گسترده و عمیق بود که در جامعه شکل گرفت.

این مسئول  گفت: باید برنامه ریزی شود و با ارباب رجوع به گونه ای برخورد کنیم که هر فردی به ما مراجعه می کند ارباب ما است و باید تکریم شود، افزود: در صورت عدم پاسخگویی ارباب رجوع باید توجیه شود که ما نمی توانیم خلاف قانون عمل کنیم و به نحوی پاسخگو  باید باشیم که ارباب رجوع با رضایت اداره را ترک کند.

حجت الاسلام والمسلمین باقر بیک بیان داشت: ما باید از کمبود ها دفاع و به ضعف هایمان اقرار کنیم ولی باید نقاط قوت را با سینه ستبر بیان و از آن دفاع کنیم،  جلسات خانوادگی با دعوت از سخنرانان مجرب و مسلط برگزار و کارها و خدمات انجام شده در بحث سلامت و ارائه خدمات به بیمه شدگان شهری و روستایی و همچنین خدمات شبانه روزی مدیران و مسئولان را بیان کنیم، این مهم است.

رئیس هئیت اندیشه ورز اسازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان در پایان خاطر نشان کرد: از فرصت کوتاهی که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده باید برای خدمت به همنوع کمال استفاده را ببریم.

شهریار شهرکی، مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و نام استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: 2 میلیون و 470 هزار نفر در سیستان و بلوچستان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

وی افزود: به لطف خدا امروز  شاهد کاهش هزینه های درمانی و توانمندسازی 2 میلیون و 470 هزار نفر از بیمه شدگان بیمه سلامت در سطح استان سیستان و بلوچستان هستیم.

مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان افزود: تعداد بیمه شدگان بیمه سلامت 80 درصد از جمعیت کل استان را شامل می شوند که شامل بیمه ایرانیان، بیمه کارکنان دولت، بیمه روستاییان و عشایر و سایر اقشار می باشند.

 شهرکی تصریح کرد: سلامت بدون همراهی مردم میسر نخواهد شد، لازم است همه دستگاه های متولی درکنارهم و به نحو مطلوب فعالیت نمایند و در این بین مردم نیز مشارکت حداکثری را داشته باشند.


همچنین سرهنگ پاسدار عنایت نیا، فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) ادارات کل اظهار کرد: دشمن با راه اندازی جنگ ترکیبی و روایات جعلی و دروغین دنبال تغییر باورها و رفتار مردم و جلوگیری از پیشرفت همه جانبه کشور و تغییر نظام اسلامی است.

سرهنگ عنایت نیا افزود: جهاد تبیین با رویکرد نشاط و امید آفرینی در دستور کار قرار گرفته و ماموریت سازمان بسیج ادارات و کارمندان در محورهای جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرینی برنامه ریزی شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار