فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر:

کارگران رزمندگان صف اول تحول اقتصادی کشورهستند

نشست روشنگری تبیین شعارسال ومراسم تجلیل ازکارگران وکارفرمایان نمونه شهرستان نیکشهر در اداره کار و رفاه اجتماعی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۸۸۰۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، سرهنگ پاسدار حسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: اسلام به عنوان مکتب نجات بخش و تعالی بخش انسان ها از هر قشری، از هر ملّتی، از هر نژادی و وابسته به هر بخشی از بخش های جهان، قشر کارگر را دارای ارزش و حرمت می شناسد.

وی افزود: ما مفتخریم که پیامبرعظیم الشأن ماحضرت محمدمصطفی(ص)، در برابر چشم همگان خم شدند و بوسه بر دست کارگر زدند. این حادثه ای است که ما هرگز آن را فراموش نمی کنیم. هم چنین مفتخریم که رهبران دینی ما، امیرالمؤمنین علی علیه السلام و ائمه دیگر ما، در شُمار کارگران بودند؛ کار کردند؛ آباد کردند؛ تولید کردند؛ ساختند و با سازندگی خود، خود را به خدا نزدیک کردند.

نکوئی بیان کرد: ساعات کار در کارگاه ها و کارخانه ها، لحظات عبادت، ساعات ادای دین به شهیدان و محرومان و مستضعفانِ جامعه است. سلاح کارگران، کار آنان است که از این سلاح باید برای تداوم انقلاب، گسستن زنجیر وابستگی و در نهایت، کسب استقلال اقتصادی استفاده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از موثرترین و جریان سازترین نظام های سیاسی منطقه خاورمیانه و غرب آسیا با مزیت های اقتصادی نظامی و اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بوده و قادر است به راحتی موازنه منطقه را به نفع خود تغییر و فضای بخشی از قاره بزرگ آسیا را تحت تاثیر قرار دهد.

این مسئول تصریح کرد: ایران اسلامی همیشه در معرض حسادت و خباثت قدرت های شیطانی و کانون جنگ های ترکیبی توسط آمریکا متجاوز و رژیم جعلی اسرائیل است که می‌توان به حوادث تلخ و ناگوار تجاوز نظامی به طبس کودتای نوژه، غائله کردستان و بلوچستان جنگ تحمیلی هشت ساله، ساقط کردن هواپیمای غیرنظامی ایران توسط ناو آمریکایی، بهانه‌تراشی های حقوق بشری به انرژی هسته‌ای، ترور دانشمندان، تهاجم رسانه‌ای، بلوکه کردن اموال و دارایی‌های جمهوری اسلامی در آمریکا و اعمال تحریم‌های فلج‌کننده به ملت ایران در چهار دهه گذشته نام برد که برای سقوط و یا تضعیف انقلاب صورت گرفته است.

ارسال نظرات