خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نطنز:

در تفكر ديني ما معلم روشنگر چراغ فروزان هدايت و نجات بخش آدميان از ظلمت جهل وناداني است.

دیدار و تقدیر فرمانده سپاه ناحیه نطنز از ادراه اموزش و پرورش شهر نطنز و بخش امامزاده بادرود و معلمان شهرستان نطنز انجام شد
کد خبر: ۹۵۰۸۸۶۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده فرمانده سپاه ناحیه نطنز در این جمع ضمن تبریک  هفته  معلم اظهار کرد: جایگاه معلم در باور و ارزش های ملت مسلمان ما، جایگاهی رفیع و ارزشمند است. در تفكر ديني ما معلم روشنگر چراغ فروزان هدايت و نجات بخش آدميان از ظلمت جهل وناداني است. 

وی تصریح کرد: بی تردید، تجلیل از معلمان و فرهنگيان شريف، تكريم منزلت رفيع علم و علم آموزي است و چه بهانه اي نيكوتر از سالروز شهادت استاد فرزانه شهيد مرتضي مطهري، براي بزرگداشت مرتبت والاي معلم تا مقام رفیع معلمین را ارج نهیم و قدردان و سپاسگذار این ميراث داران انبياء الهي و اربابان معرفت باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه نطنز در خاتمه گفت: وظیفه خود می‌دانم ضمن تبریک و گرامی‌داشت روز معلم از همه معلمان، اساتید و مربیان این مرز و بوم که به ایفای این وظیفه خداپسندانه مشغول می‌باشند سپاسگزاری نمایم و از خداوند بزرگ عزت، سلامتی و موفقیت روزافزون ایشان را در پرتو عنایات حضرت ولیعصر(عج) و رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) مسئلت نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار