خبرهای داغ:
رابط نمایندگی حوزه نرجس خاتون همدان خبر داد

برگزاری ۱۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی در پایگاه‌های حوزه نرجس خاتون همدان

همدان-رابط نمایندگی حوزه نرجس خاتون همدان از ۱۰ عنوان برنامه به عنوان سالگرد شهادت استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی در پایگاه‌های تابعه این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۸۹۳۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶

پریسا حمیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک هفته عقیدتی و روز معلم  اظهار کرد: دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، اسوه دانش، دینداری و مردانگی است که پاره تن و حاصل عمر امام(ره) بود.

وی با بیان اینکه روز معلم به معنی واقعی کلمه مظهر ایثارگری و از خودگذشتگی است، افزود: نزول سوره مبارکه علق اشاره بر این است که پیامبر (ص) بزرگ‌ترین معلم جهان خلقت است، هنگامی که بر وی وحی شد پروردگارت کریم‌ترین است همان که آموخت با قلم، آموخت به انسان آنچه را که نمی‌دانست، بنابراین می‌طلبد که ما انسان‌ها الگوی خود را پیامبر (ص) و ائمه اطهار(ع) قرار دهیم.

رابط نمایندگی حوزه نرجس خاتون همدان گفت: به مناسبت هفته مبارک عقیدتی و سالگرد شهید والا مقام استاد شهید آیت‌الله مطهری ۱۰ عنوان برنامه در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: برگزاری نشست روشنگری، تقدیر از مدیران و مربیان عقیدتی، سرگروه های صالحین و مربیان قرآن، برگزاری اردوی آموزشی و تفریحی، اجرای مسابقات ورزشی، اهدای جوایز، فعالیت‌های مناسبتی در فضای مجازی و سرکشی و تقدیر از معلمین جانباز از شاخص‌ترین برنامه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات