خبرهای داغ:
نماینده اسبق ولی فقیه در سپاه نینوا:

مهم ترین بخش تهاجم دشمن، تهاجم رسانه ای است/پایگاه های بسیج اصل و اساس کار ماست

حجت الاسلام والمسلمین موحد گفت: قرآن میفرماید دشمنان در فضای رسانه ای شایعه سازی میکنند . تحریف میکنند و جای حق و باطل را عوض میکنند و آخر اینکه شبیه سازی میکنند و ما باید بسیار هوشیار باشیم.
کد خبر: ۹۵۰۸۹۴۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

مهم ترین بخش تهاجم دشمن، تهاجم رسانه ای است/پایگاه های بسیج اصل و اساس کار ماست

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین موحد در مراسم سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری در جمع پاسداران سپاه نینوا گفت: خداوند سه جا انسان را سلام میکند : روز تولد ، روزی که انسان از دنیا میرود، روزی که دوباره انسان در قیامت برانگیخته میشود.

وی افزود: خداوند یک جا به پیامبر فرمود تو سلام کن، هرگاه بندگان من از هر کجای جهان به دیدن و زیارت تو آمدند تو سلام کن.

موحد اظهار داشت: در قرآن کریم سه ملاک برای برتری و فضیلت بیان شده است اولین ملاک تقوای الهی است، دومین ملاک عالم بودن است . علمی میتواند مفید باشد که با تقوا گره خورده باشد و سومین ملاک جهاد در راه خدا می باشد

وی با اشاره به فعالیتهای پایگاههای مقاومت در کمک به برنامه های فرهنگی و مذهبی تصریح کرد: پایگاه های بسیج اصل و اساس کار ماست، به وسیله این پایگاهها می توان  بسیاری از ناهنجاری های جامعه را خنثی کرد.

نماینده اسبق ولی فقیه در سپاه نینوا خاطرنشان کرد: مهم ترین بخش تهاجم دشمن، تهاجم رسانه ای است . الان جمهوری اسلامی یک مسیر تکامل دارد . قرآن میفرماید دشمنان در فضای رسانه ای شایعه سازی میکنند . تحریف میکنند و جای حق و باطل را عوض میکنند و آخر اینکه شبیه سازی میکنند و ما باید بسیار هوشیار باشیم.

موحد در پایان ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری عنوان کرد: معلمی میتواند نسبت به معلم دیگر برتری داشته باشد که اهل تقوا باشد و دانشش را به روز کند بروز بودن دانش و سطح آگاهی یک معلم او را بر کار خویش مسلط می کند فرزندان امروز نسبت به نسل های گذشته باهوش تر، آگاه تر و خلاق ترند پس معلمان باید دانش و مهارتی فراتر از سنوات پیشین داشته تا بتوانند این دانش آموزان را بهتر آموزش داده و تربیت کنند و در پایان نیزجهادی کار کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها