خبرهای داغ:

به مناسبت هفته معلم فرمانده سپاه ناحیه با امام جمعه سرخه دیدار کرد

در جهت بزرگداشت هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری سرهنگ مهدی ادهم با امام جمعه شهرستان سرخه دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۰۹۱۰۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته معلم و شهادت شهید مطهری، سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه همراه با جمعی از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج با حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان با توجه بر نقش مهم روحانیت اصيل و انقلابی به‌ عنوان‌ معلمان دین، اخلاق و هدايت گر جامعه‌ در ستاد نماز جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار سرهنگ ادهم ضمن‌ عرض تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری گزارشی از عملکرد نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه در خصوص مسائل فرهنگی، عقیدتی و بصیرتی در سطح شهرستان عنوان کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین اشرف با اشاره به اینکه همانطور که جایگاه معلم، جایگاه با کرامتی است در عین حال جایگاه پر مسئولیتی نیز است، اظهار کرد: این روایت در تایید سختی این شغل بس است که آمده، هرکس خود را به عنوان معلم در مقابل مردم نصب می کند، پس ابتدا باید آموزش و تزکیه خودش بکوشد.

او افزود: امیدواریم به برکت این لباس، جایگاه و انتصابی که به رهبر عزیزمان داریم، ان شاءالله بتوانیم در حد توان خودمان انجام وظیفه کنیم.

امام جمعه شهرستان سرخه با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین بیان داشت: این پیشرفتی که کشور ما در عرصه های مختلف کلان به آن دست یافته  و مثال زدنی است همه این اتفاقات خوب به برکت اسلام و انقلاب روی داده است.

اشرف به اشاره به شخصیت شهید مطهری به عنوان یک روحانی مجاهد و مخاطب فهمی که حیات خود را در جهت آموزشی معارف دینی و قرآنی به مردم گذاشته است، گفت: ما این موضوع مهم و جایگاه این شهید بزرگوار را باید برای مردم تفهیم و تبیین کنیم.

او تصریح کرد: بنابراین توجه به این نکته که اسلام عامل تعالی است، فضایل اخلاقی و توجه به آرمان های اسلام و انقلاب موجب تعالی و پیشرفت است.

امام جمعه شهرستان سرخه تاکید کرد: اهمیت جایگاه علم و دانش در اسلام و جایگاه شهید والامقام مرتضی مطهری بسیار والاست. این جمهوری اسلامی بود که این همه عزت و اقتدار به ما داد، در جاهایی که اسلام باعث اعتلا و عزت ما شده است بی شمار و باید بگوییم راه نجات هر مجموعه ی مدیریتی برگشت به اسلام، پیروی از دستورات ائمه معصومین و اجرای منویات مقام معظم رهبری است.

لازم به ذکر است در پایان تابلویی به پاس قدردانی از زحمات امام جمعه‌ شهرستان توسط فرمانده سپاه ناحیه سرخه اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار