خبرهای داغ:

گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۹۲۵۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سيد محسن حسيني ديباجي مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان در برنامه گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در جمع پایوران ناحیه بسیج دانشجویی استان گفت:استاد شهید مرتضی مطهری شخصیتی بود که تمام زندگی او با علم و تعلیم تربیت همراه بود.
وی افزود: امروز شما پایوران ناحیه دانشجویی که الحمدالله هم جوان مومن انقلابی هستید هم دارای فکر و اندیشه و دنبال تحصیل علم باید تمام تلاش خود را برای فراگیری دانش بکاربگیرید و از این علم خود در راستای فرمان فرمانده معظم کل قوا مبنی بر جهاد تبیین پا به عرصه جهاد در دانشگاه ها و مراکز علمی بگذارید.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان تصريح کرد: امروز باید در جنگ رسانه ای و همه جانبه دشمن در مواجهه با انقلاب و ضعیف نشان دادن نیرو های انقلابی با ایستادگی خود و به یاری یکدیگر از این نبرد سربلند بیرون بیاییم.
خاطر نشان می شود این برنامه با همت نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان برگزار شد و در پایان ازفراگیران، اساتید و مربیان برتر تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار