خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا:

شهید مطهری یکی از موثرترین راهها برای ترویج سبک زندگی اسلامی است/آثار شهید مطهری بهترین راه ها برای ترویج سبک زندگی اسلامی است

سرهنگ پاسدار حمید مازندرانی گفت: یکی از راهکار های رسیدن به تمدن نوین اسلامی خواندن و تبیین کردن کتب علامه شهید مطهری است که باید در مدارس نیز آموزش و تبیین این کتب در راس امور قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۰۹۳۲۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵

شهید مطهری یکی از موثرترین راهها برای ترویج سبک زندگی اسلامی است/آثار شهید مطهری بهترین راه ها برای ترویج سبک زندگی اسلامی است

سرهنگ پاسدار حمید مازندرانی فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا در مصاحبه با خبرگزاری بسیج ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علامه شهید مطهری را از معماران بنای فکری نظام اسلامی دانست و اذعان کرد: علامه شهید مطهری از فرماندهان مقابله با جنگ نرم در زمان خود بود و به اقتضای زمان با قلم خود در ترویج مسائل دینی و اسلامی و نظام اسلامی کمک شایانی به انقلاب کرد.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا افزود: علما و روحانیت را از کانون های تولید معنویت دانست و تصریح کرد: هفته عقیدتی و سیاسی فرصتی ارزشمند برای شناخت اقدامات، آرمان ها و تفکرات علامه شهید مطهری است.

مازندرانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت شناخت دشمن و شیوه دشمنی آن با ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اذعان کرد: امروز دشمنان دین و جمهوری اسلامی با طرح ها و شیوه های جدیدی پا به عرصه نبرد گذاشته اند که این وظیفه اصحاب رسانه را در حوزه جهاد تبیین و فتنه شناسی مضاعف می کند تا با استفاده از رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب با آمادگی کاملی در  عرصه جهاد گام بردارند.

وی ضمن اشاره به نیازمندی آموزش برخی از کتب علامه شهید مطهری در مدارس گفت: یکی از راهکار های رسیدن به تمدن نوین اسلامی خواندن و تبیین کردن کتب علامه شهید مطهری است که باید در مدارس نیز آموزش و تبیین این کتب در راس امور قرار گیرد.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا افکار علامه شهید مطهری را یکی از موثرترین راه های برای ترویج سبک زندگی اسلامی دانست و عنوان کرد: استفاده از آثار غنی و افکار علامه شهید مطهری یکی از بهترین راه ها برای ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه است.

مازندرانی خاطرنشان کرد: این هفته فرصت خوبی برای شناخت این استاد بزرگ است که با شناخت فکر و اندیشه او بتوانیم در راه اعتلای اسلام قدم برداریم و همچنانکه این استاد با مجاهدت ها و با آثاری که از خود به جا گذاشتند پی به افکار بلند شهید مطهری برای به ثمر رساندن اسلام ناب می بریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها