مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خمین:

تعلیم و تربیت در جامعه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خمین گفت: علم و معلم و به‌طورکلی تعلیم و تربیت از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار است.
کد خبر: ۹۵۰۹۳۳۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین؛ حجت‌الاسلام محمدسعید خزائی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خمین در دیدار با رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان خمین، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های معلمین به مناسبت هفته معلم گفت: علم و معلم و به‌طورکلی تعلیم و تربیت از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار است و همان‌طوری که رهبری معظم انقلاب فرمودند باید نسبت به اداره و مدیریت آموزش‌وپرورش اهمیت خاصی قائل شد.

وی افزود: نباید جایگاه معلم و علم را با مادیات سنجید، چراکه ارزش و جایگاه این مقام با مادیات قابل‌سنجش نیست، اما این به این معنی نیست که نسبت به دغدغه‌های معیشتی فرهنگیان کشور و رسیدگی به مطالبات این قشر زحمتکش بی‌تفاوت بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خمین خاطرنشان کرد: در تعالیم آموزه‌های الهی درخصوص احترام به معلم و گرامیداشت جایگاه اهل علم و علما و آموزگاران تأکید فراوان شده است، به‌جاست که در سالروز شهادت شهید فرزانه استاد مرتضی مطهری و به پاسداشت ارزش عرصه‌ی تعلیم و تربیت از فعالیت‌های علمی معلمین تقدیر شود و این روز را به این قشر فرهیخته تبریک گفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار