به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بسیج و سپاه کنارک صورت گرفت:

فلسفه نامگذاری هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیانگر ضرورت تجلّی و تبلور دائمی تفکر انقلابی در این نهاد ولایتمدار است

سرکاش گفت: نها در سایه تعمیق اندیشه‌ های اسلامی است که سپاه می‌تواند انسانهایی را تربیت نماید که علاوه بر رشد و تعالی سازمان خود، در پیشروندگی و پیش‌برندگی انقلاب اسلامی نقش فعّال ایفا نماید و در عرصه‌های مختلف پیشگام باشد.
کد خبر: ۹۵۰۹۴۶۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کنارک، ویژه‌ برنامه نشست روشنگری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی با حضوربرادران بسیجی بخش کهیر با سخنرانی سرهنگ پاسدار غلامرضا سرکاش فرمانده سپاه ناحیه کنارک، در حوزه شهید امام محمد باقر(ع) برگزار شد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا سرکاش، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کنارک در این مراسم ضمن  گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهید مطهری، گفت: دشمنان این نظام از آغاز انقلاب بر این تلاش بودند که با هر وسیله مانع پیروزی انقلاب شوند که بیش از 40 سال است که خدا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با تمام دشمنی‌های موجود، با پشتوانه مردم و یاری امام زمان و رهبری مقام معظم رهبری حفظ کرده است.

وی ادامه داد: فلسفه نامگذاری این هفته به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیانگر ضرورت تجلّی و تبلور دائمی همین تفکر در این نهاد ولایتمدار است؛تنها در سایه تعمیق چنین اندیشه‌ای است که سپاه می‌تواند انسانهایی را تربیت نماید که علاوه بر رشد و تعالی سازمان خود، در پیشروندگی و پیش‌برندگی انقلاب اسلامی نقش فعّال ایفا نماید و در عرصه‌های مختلف پیشگام باشد.

در آخر این مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید حوزه امام محمد باقر(ع) با حضور فرمانده سپاه ناحیه کنارک انچام شد.

گفتنی است برادر پاسدار محمد براهویی به عنوان فرمانده جدید حوزه شهید امام محمد باقر(ع) کهیر منصوب  و از زحمات برادر پاسدار اسفندیار بی نیاز تشکر و قدر دانی شد.

ارسال نظرات