خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراشبند:

بصیرت‌افزایی به جامعه، از ویژگی‌های بارز معلمان و مربیان عقیدتی سیاسی است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه فراشبند، بصیرت‌افزایی به جامعه، از ویژگی‌های بارز معلمان و مربیان عقیدتی سیاسی دانست.
کد خبر: ۹۵۰۹۷۴۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام پورغلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراشبند در آیین تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج فراشبند با تبریک هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز معلمان و مربیان عقیدتی سیاسی بصیرت‌افزایی به جامعه و تأثیر پذیرفتن از برخی شبهات در فضای مجازی است.

وی ادامه داد: برخی افراد تحت تاثیر فضای مجازی ارزشهای دینی را نشانه میگیرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فراشبند تصریح کرد: معلمان و مربیان باید با تببین دستاوردها و ارزش‌ها این نظام الهی نسل جوان بابصیرت و در طراز انقلاب تربیت کنند.

پورغلامی تأثیر نپذیرفتن از شبهات را از ویژگی‌های بصیرتی شهید مطهری در جهاد تبین برشمرد و گفت: استاد فرزانه مرتضی مطهری، با جهاد تبیین و جنگ شناختی در ان هجوم شبهات، با بصیرت کامل پاسخی منطقی و درخور و از روی شناخت نسبت آن شبهه ارائه می‌کرد.

وی بیان داشت: جرم شهید مطهری، روشنگری بود و گروهی مانند «فرقان» که ماهیت پلیدشان توسط این استاد فرزانه بر باد رفته بود ناجونمردانه این سر مایه بزرگ مجاهد عالم و فیلسوف قرن را به شهادت رساندند، و جامعه و نسل جوان که سخت محتاج افکار و تعالیم ایشان بود بی بهره ساختن ، اما راه و هدف شهید مطهری‌ و همه شهیدان این مسیر ادامه خواهد داشت.

 سرهنگ دوم پاسدار جبار فروزان، فرمانده سپاه فراشبند هم در این مراسم با تبریک هفته عقیدتی و روز معلم، خواستار ترویج تفکرات شهید مطهری ، در سطوح مختلف زندگی شد و گفت : شهید مطهری دارای خصوصیات منحصر به فردی بودند و نامگذاری این هفته به نام این شهید و روز معلم ، نیز گویای منزلت و بزرگی شهید مطهری است..

در پایان این همایش بصیرتی از مربیان عقیدتی، سیاسی، ، صالحین، کارکنان پاسدار و معلمان مدرسه تمدن سازان ناحیه مقاومت بسیج فراشبند تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار