مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه دانشجویی خراسان رضوی گفت: معلمان پرورش‌دهندگان جواهر قیمتی «نسل نوجوان و جوان» و معماران آینده کشور هستند، ارزش و اهمیت پرورش نسلی آگاه و با اراده برای ساختن آینده کشور، با هیچ کار دیگری قابل مقایسه نیست.
کد خبر: ۹۵۱۰۰۴۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۱

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دانشجویی خراسان رضوی معلمان را پرورش‌دهندگان و معماران آینده جامعه خواند

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از درگز؛ حجت الاسلام عمران هاشمی با حضور در جمع معلمان، مربیان و بسیجیان شهرستان درگز با تبریک هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج به ویژگی های معلم نمونه و الگو در منظر شهید مرتضی مطهری پرداخت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دانشجویی خراسان رضوی با اشاره به جایگاه برجسته معلمان در رشد و توسعه فکری و عملی جامعه گفت: نقش معلمان از دیگر افراد جامعه در رشد و پرورش فکری و اعتقادی دانش آموزان بسیار برجسته‌تر و روشن‌تر است چرا که این معلم ها هستند که بیشتر اوقات دانش آموزان زیر نظر آنها سپری می‌شود، از این رو بسیاری از دانش آموزان در شکل گیری شخصیت، خود را مرهون معلمان خود می‌دانند.

وی معلمان را معماران آینده جامعه خواند و گفت: معلمان پرورش‌دهندگان جواهر قیمتی «نسل نوجوان و جوان» و معماران آینده کشور می باشند، ارزش و اهمیت پرورش نسلی آگاه، عالم، اهل فکر و منطق، مومن، با اراده و «برخوردار از اخلاق اسلامی و تعهدات ملی» برای ساختن آینده کشور، با هیچ کار دیگری قابل مقایسه نیست.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها