نشست عقیدتی سیاسی در حوزه مطهره(س) بهارستان برگزار شد

نشست عقیدتی سیاسی در حوزه ۲۶۰ مطهره(ص) با حضور حجت الاسلام وحید شعیبی فرماندهان پایگاه، بسیجیان فعال تربیتی و فرهنگی در حسیینیه حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۰۱۷۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵

 

حجت الاسلام شعیبی ضمن عرض تبریک هفته عقیدتی سیاسی با تلاوت آیاتی از قرآن کریم درباره جایگاه علم و عمل و همچنین اهمیت آن گفت: در آیات و روایات به مقوله علم و آگاهی تأکید ویژه شده که علم مایه خیر، برکت، ترس از خدا و شاخصه منصب ها حتی در مورد پیامبر اسلام می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بهارستان در ادامه افزود: یکی از بهترین الگو های علمی و عملی در زمینه های مختلف خصوصا در بحث معرفت و آگاهی به مسائل روز شهید مطهری می باشد، در خصوص عظمت شخصیتی شهید مطهری همین بس که امامین انقلاب تمام آثار این شهید را مورد تأئید قرار می دهند.

ایشان ضمن اشاره به اینکه شهید مطهری عالم به زمان بود افزود: شهید مطهری در یک زمان بحث روش و فلسفه رئالیسم، در جایی بحث توحید و نبوت، در جایی دیگر مسائل مربوط به زنان و حجاب و در جایی داستان راستان را بیان میکند، این همان شاخصه مربی و استاد نمونه و بارز بودن این شهید بزرگوار است.

ایشان در پایان توصیه کرد: همه مردم خصوصا جوانان عزیز امروز بیشتر باید به آثار این شهید مراجعه کنند تا در فتنه های مختلف، دشمن شناس بوده و حق را از باطل تشخیص دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار