خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام گودرزی تله جردی:

معلم با روح جان و فکر انسان‌ها سروکار دارد

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: در باب احترام به مقام شامخ معلم در روایات تاکید شده است چرا که معلم با روح، جان و فکر انسان‌ها سروکار دارد.
کد خبر: ۹۵۱۰۱۸۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی آیین غبارروبی و عطرافشانی مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر  شهدای روحانی و معلم شهرستان کبودراهنگ با حضور کارکنان سپاه و بسیج و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ در این مراسم گفت: معلمی شغل انبیا است و این یک شعار نیست بلکه یک حقیقت دینی و اسلامی است.

حجت‌الاسلام علیرضا گودرزی تله جردی افزود: در باب احترام به مقام شامخ معلم در روایات تاکید شده است چرا که معلم با روح، جان و فکر انسان‌ها سروکار دارد.

سرپرست بنیاد شهید شهرستان کبودراهنگ نیز در ادامه افزود: معلمی به معنای واقعی شغل انبیا است و اگر امروز ما شخصیت و ارزشی در جامعه داریم مدیون فداکاری‌ها و تلاش‌های بی وقفه معلمان خود هستیم و همه ما باید قدردان زحمات این بزرگواران باشیم.

حجت الاسلام محمد حسنی نیز در ادامه گفت: آرامش و آسایش امروز ما مدیون جانبازی و جان‌سپاری شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای معلم و روحانی است که با از خود گذشتگی و جانبازی درس ایثار و گذشت را به ما سرمشق کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار