خبرهای داغ:

نهضت امام خمینی(ره) بر گرفته از مکتب عاشورا/ ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت : نهضت امام خمینی(ره) بر گرفته از مکتب عاشورا است و ایران اسلامی با تاسی از فرهنگ مقاومت و ایستادگی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۱۰۱۹۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در جمع طلاب خواهر مجتمع حوزوی الزهرا (س) سمنان گفت:مکتب عاشورا آکنده از آموزه های اسلامی، عزت مندی ، مقاومت و ایثار است و علم ولایت مداری و بصیرت یاران امام حسین(ع) در واقعه کربلا در اوج قرار دارد.
حجت الاسلام رضایی در ادامه با مقایسه تطبیقی نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی ایران افزود:در بررسی تطبیقی قیام عاشورا و انقلاب اسلامی ایران نمونه ها و مصادیق برجسته ای از ایثار و بصیرت وجود دارد که مقایسه سیره شهدا و خانواده معظم آنان در دوران سخت ستم شاهی و دفاع مقدس از الگوهای بارز این تطابق است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امام حسین(ع) برای اسلام جان داد تا اسلام زنده بماند و با شهادت اسلام را احیا کرد اما حکومت اسلامی شکل نگرفت ولی در انقلاب اسلامی ایران با پیروزی بر طاغوت حکومت اسلامی شکل گرفت، حکومتی الهی که برگرفته از مکتب حسینی است و در طول تاریخ انقلاب و در مواجه با طوفان های سهمگین حوادث، همین خون و بیرق امام حسین(ع) است که نجات بخش انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به نقش برجسته ایران اسلامی در منطقه و جهان افزود: امروز در تحولات منطقه دست برتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف مشهود است که این موفقیت برگرفته از تاسی به مکتب اسلام ناب محمدی(ص) و قیام عاشورا است و با تلاش مسئولان و دلسوزان نظام اسلامی و با باز شدن گره های اقتصادی در اوج عزت و اقتدار قرار داریم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با ابراز امیدواری نسبت به آینده روشن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود:با وجود دشمنی های نظام سلطه ، ما همچنان به آینده انقلاب اسلامی ایران امیدواریم زیرا که حضرت ولی عصر(عج) حافظ این انقلاب است و تا زمانی که مردم پشتیبان این نظام و پیرو رهبر فرزانه انقلاب باشند در رسیدن به تمدن نوین اسلامی محکم و استوار گام بر می داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها