مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر:

مردم هم قطعه‌ای از پازل تعلیم و تربیت هستند/اختصاص ۱۵/۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام کاشمر

مدیر آموزش و پرورش کاشمر باتاکید بر رسالت خطیر معلمی که همۀ وجودش وقف تربیت دانش آموزان است، گفت: فرزندان شما از همه حوزه های شخصیتی معلم درس می گیرند و مردم هم قطعه‌ای از پازل تعلیم و تربیت در کنار آموزش و پرورش هستند.
کد خبر: ۹۵۱۰۲۴۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر؛ سعید تاج محمدی با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم به تمامی فرهنگیان شهرستان کاشمر، اظهار کرد: آموزش و پرورش بارسنگینی است که نیاز به همکاری تمامی آحاد جامعه دارد اگر اقشار جامعه به کمک معلمان نیایند امر سنگین تعلیم و تربیت به طور صحیح تحقق پیدا نمی کند لذا خواهشمندیم همه مردم ما خودشان را قطعه‌ای از پازل تعلیم و تربیت بدانند و به کمک تعلیم و تربیت بیایند تا این کار حساس به درستی رقم بخورد.

وی در ادامه به ارائه‌ی گزارشاتی از اعم اقدامات انجام شده در دستگاه تعلیم و تربیت پرداخت و بیان کرد: معلمان کاشمر در طول یکسالی که گذشت علیرغم مشکلات فراوانی که در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد از کمبود هایی که است و سایر مسائل، امّا افتخارات بسیار درخشانی را رقم زدند در عرصه تعلیم و تربیت، در سالی که بعد از دو سال تعطیلی کرونا کارش را آغاز کرده بود، معلمان ما با تلاش شان توانستند خلاء های تربیتی این دو سال را کم کم جبران کنند. افتخار آفرینی معلمان ما در ساحت های مختلف علمی و فناورانه، عبادی و اخلاقی، زیستی و بدنی و ورزشی در حوزه های زیبای شناسی و هنری، مهارت آموزی و پرداختن به عدالت تربیتی، معلمان ما سال درخشانی را پشت سر گذاشتند.

سعید تاج محمدی در ادامه با بیان اینکه حوزه آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر بی شک بهترین حوزه آموزش ابتدایی در استان خراسان رضوی است، گفت: در حوزه آموزش متوسطه و هنرستان ها رتبهٔ اول جشنواره خوارزمی که بزرگترین و معتبرترین جشنواره علمی و مهارتی کشور می باشد در اختیار آموزش و پرورش و دانش آموزان کاشمر است. همچنین در حوزه پرورشی در کنار همه فعالیت های درخشان و گسترده تربیتی رتبه اول جشنواره فرهنگی و هنری پرسش مهر استان خراسان رضوی در اختیار دانش آموزان و مربیان کاشمر است.

وی تصریح کرد: در حوزه عمرانی و جذب تجهیزات، یک اتفاق بی‌سابقه‌ در مهر امسال افتاده که با تلاش همکاران ما در حوزه پشتیبانی، حدود دو میلیارد تومان تجهیزات فقط به هنرستان ها کاشمر اختصاص پیدا کرده و همچنین حدود پانزده و نیم میلیارد تومان اعتبارات برای تکمیل پروژه‌ های نیمه تمام به کاشمر اختصاص یافته است و در سایرین حوزه ها از جمله سواد آموزی، مدارس غیر دولتی و روبط عمومی و رسانه برترین اداره آموزش وپرورش شناخته شده است.

معلمان قوت قلب انقلاب اسلامی هستند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در پایان با اشاره به اینکه معلمان نور چشم جامعه و قوت قلب انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: معلمان ما دو کار سخت را انجام می دهند هم باید یک نسل تذهیب شده و یک نسل داری تزکیه و تعلیم را پرورش دهند و همچنین پیش از آن خودشان را به خودسازی بپردازند زیرا معلمی تنها شغل و رسالتی در جامعه است که همه وجودش باید کار گرفته شود فرزندان شما از همه حوزه های شخصیتی معلم ما درس می گیرند و فقط متن کتاب را از معلم درس نمی گیرند لذا هر چقدر شما معلمین را تکریم و کمک کنید اثر مثبت اش برای فرزندان این جامعه بر می‌گردد.

خبرنگار افتخاری بسیج: ابوالفضل مودب

ارسال نظرات
پر بیننده ها