نویسنده برجسته کشوری؛

آیت‌الله مطهری مصداق بارز مجاهد فی سبیل‌الله بود

حجت الاسلام ابهری گفت: شهید مطهّری یک مبارز در راه خدا و مصداق بارز مجاهد فی سبیل‌اللّه بود.
کد خبر: ۹۵۱۰۳۶۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان؛ همایش روز عقیدتی و بزرگداشت شهید مطهری در سالن سوم خرداد فرمانداری دلیجان همراه با تقدیر از مربیان برتر تربیتی برگزار شد.

حجت‌الاسلام غلامرضا حیدری‌ابهری، نویسنده برجسته کشوری در این مراسم ضمن تبریک هفته عقیدتی و بزرگداشت مقام استاد مطهری گفت: شهید مطهّری یک مبارز در راه خدا، یعنی یک مجاهد فی سبیل‌اللّه بود.

وی افزود: جهاد، انواعی دارد که یکی از سخت‌ترین جهادها این است که در مقابله با هجوم افکار و فرهنگ‌های غلط و انحرافی و درک غلط جمعی از مردم، انسانی که حق را می‌شناسد، بایستد و بخواهد از حق دفاع کند و با بیان، فکر، منطق و سلاح زبان و قلم، ذهن ها را به سمت آن چه درست است، هدایت کند.

حجت الاسلام ابهری با بیان اینکه آموزش به خصوص در زمینه دین برای کودکان و نوجوانان کاری حساس است، گفت: مربی باید با کودکان و نوجوانان در ارتباط باشد تا در جریان نیازها و سوالات آنان قرار گیرد؛ مربی که می‌خواهد مفاهیم دینی را برای این گروه از جامعه تبیین کند، باید در حوزه دین مطالعه داشته باشد و به طور غیرمستقیم و ظریف مسائل اخلاقی و مفاهیم دینی را برای آنان تبیین کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار