مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

واگذاری پروژه ۵۴ واحدی نهضت ملی خرمدره تا دو ماه آینده

زنجان- مدیرکل بنیاد مسکن استان گفت: پروژه ۵۴ واحدی نهضت ملی خرمدره با پیشرفت فیزیکی 90 درصد تا دو ماه آینده به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
کد خبر: ۹۵۱۰۴۴۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹

واگذاری پروژه ۵۴ واحدی نهضت ملی خرمدره تا دو ماه آینده

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان زنجان در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت که از سوی بنیاد مسکن اجرا می‌شود، اظهار کرد: بخش اعظمی از پروژه‌های نهضت ملی بطور میانگین حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی افزود: در حال حاظر بنیاد مسکن استان ۱۴ پروژه با دارا بودن یک هزارو ۶۹۷ واحد مسکونی در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت (هیدج، صائین قلعه، خرمدره، قیدار و آببر) در دست ساخت دارد که علاوه بر این تعداد، ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر زنجان از سوی بنیاد مسکن در حال اجرا است.

خواجه‌ای به پروژه مسکونی ۵۴ واحدی نهضت ملی خرمدره اشاره کرد و گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد تا دو ماه آینده به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن استان یادآور شد: این پروژه در ۶ بلوک ۳ طبقه‌ای و در مساحتی بالغ بر ۶ هزار و ۱۹۲ متر مربع در حال تکمیل و واگذاری است.
وی هدف از طرح نهضت ملی مسکن را ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها و خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه دانست و تأکید کرد: برای تحقق این هدف مهم ضمن تسریع اجرای پروژه ها، رعایت نکات فنی و کیفیت نیز با دقت زیر نظر ناظرین قرار گرفته است.
خواجه‌ای بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان در خصوص اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: باید همه دستگاه‌ها در فراهم کردن و و ایجاد زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های مسکن پای کار باشند تا پروژه‌ها به موقع به مردم واگذار شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار