خبرهای داغ:
دراتاق جلسات بسیج اقشار بام ایران برگزارشد؛

نشست مسئولان کانون‌های بسیج مداحان

نشست هم‌افزایی مسئولان کانون‌های بسیج مداحان دراتاق جلسات بسیج اقشار سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۰۸۵۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی استان، گفت:جهاد تبیین،جذب جوانان و نوجوان به بسیج مداحان، روضه های خانگی،برگزاری دوره آموزشی مداحی در سطوح مختلف ونوگلان حسینی،دشمن شناسی و بصیرت افزایی از جمله برنامه های محوری کانون‌های بسیج مداحان در استان است.

مجتبی بیگی، به تأثیرگذاری بالای شعر و مداحی درجامعه اشاره کرد و افزود: شاعران آیینی، مداحان و ستایشگران و هیئات مذهبی در عمل به مطالبات مقام معظم رهبری مدظله العالی، جهاد تبیین را در صدر تکالیف و وظایف خود قرار دهند.

وی ادامه داد: شاعران آیینی، مداحان و هیئات مذهبی از مجموعه‌هایی هستند که به عنوان رسانه اثر گذار و دارای سابقه در تمام سطوح جامعه همراه با عملکرد های متفاوت به نقش آفرینی پرداخته و از جایگاه ویژه و بالایی در عرصه های مختلف بویژه جهاد تببین برخوردار است.

 مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی استان افزود: جهاد تببین با نشاط و امید آفرینی است که دشمن دنبال ناامید کردن مردم است و ستایشگران جامعه در این زمینه عهده دار مقابله با نقشه های شوم دشمن از طریق امید آفرینی و ایجاد شور و نشاط و پویایی در مخاطبین هستند.

بیگی، با تأکید بر اینکه دشمن برای تحت فشار قرار دادن ایران اسلامی از همه ی ابزار ها استفاده می کند گفت : دشمنان در بیش از چهار دهه گذشته با همه عده و عُده اش به میدان آمده و همیشه در مواجهه با جمهوری اسلامی  با شکست مواجه شده است.

ارائه گزارش اقدامات شهرستانها، بیان نظر و پیشنهاد، پاسخگویی به سوالات و ابلاغ و تشریح برنامه های سال جاری از دیگر برنامه های این نشست بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار