در صبحگاه مشترک با حضور جهادگران و مسئولان شهرستان دلیجان مطرح شد؛

بسیج سازندگی نماد حرکت جهادی/ ورود بسیج در هر عرصه و میدان، جهادی و تحول‌گرا است

فرمانده سپاه دلیجان گفت: بسیج سازندگی نماد حرکت جهادی است که توانسته با تفکر جهادی محرومیت را از چهره مناطق کم برخوردار پاک کند.
کد خبر: ۹۵۱۰۹۰۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان، سرهنگ پاسدار مهدی نباتی، فرمانده سپاه دلیجان در صبحگاه مشترک با حضور جهادگران، فعالان بسیج سازندگی و دستگاه های اجرایی به عملکرد سال گذشته بسیج سازندگی این شهرستان اشاره کرد و گفت: باتوجه به چالش و معضل آب در سطح شهرستان به ویژه در بخش کشاورزی، بازسازی قنوات کشاورزی، بتن کردن جوی‌های آب کشاورزی و ساخت استخر با همکاری کشاورزان، خیرین و جهادگران و مشارکت مردمی اقداماتی انجام شد که به اذعان کشاورزان منطقه از خشکسالی باغات چندین ساله جلوگیری شد.

وی افزود: بسیج سازندگی شهرستان در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی اهتمام ویژه‌ای دارد و در جهت رفع مطالبات مناطق کم‌برخودار حرکت می‌کند؛ گرروه‌های جهادی و جهادگران امروز مانند رزمندگان دفاع مقدس، در ازای وقت و توانی که صرف خدمت به خلق می‌کنند.

فرمانده سپاه دلیجان خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی نماد حرکت جهادی است که توانسته با تفکر جهادی محرومیت را از چهره مناطق کم برخوردار پاک کند.

ورود بسیج در هر عرصه و میدان، جهادی و تحول‌گرا است

ابوالفضل قاسمی، فرماندار شهرستان دلیجان نیز در این آئین ضمن تقدیر و خداقوت به گروهای جهادی گفت: در سال‌های‌ اخیر بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی برای رفع محرومیت در جامعه تلاش‌های فراوانی کرده‌اند کارهای بسیار با ارزش و بی نظیری که بدون شک اجر دنیوی و اخروی آنان نزد پروردگار محفوظ است.

وی افزود: بسیج به دلیل این که از جنس مردم است و در بطن جامعه حضور دارد، دلسوزانه و بدون هیچ چشم‌داشتی برای محرومان قدم بر می‌دارد؛ مهم‌تر از همه برای انجام کارهای خود منتظر بخشنامه و دستور نمی‌ماند و به صورت جهادی کارها را پیش می‌برد.

فرماندار شهرستان دلیجان تصریح کرد: بسیج همواره به عنوان مهم‌ترین عنصر انقلاب اسلامی مورد توجه بوده است، مجموعه‌ای که از زنان و مردان با ایمانی تشکیل شده که با تفکرات و باورهای ایمانی خود به دنبال تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

قاسمی خاطرنشان کرد: بسیجیان همواره آنجا که کشور و انقلاب اسلامی به آنها نیاز داشته، لباس پوشیده و در خط مقدم آن عرصه حضور پیدا کرده‌اند تا از این طریق بتوانند راه شهدای جاوید را ادامه دهند و از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی محافظت کنند. 

در حاشیه این برنامه اجرای سرود توسط گروه جهادی شهید همت و رژه موتوری مشترک برگزار شد.

 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار