خبرهای داغ:
سردار ریحانی:

بسیج سازندگی بهترین بستر برای اجرایی شدن فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به حضور جهادگران بسیجی در همه برهه‌های حساس گفت: بسیج سازندگی بهترین بستر برای اجرایی شدن فرامین رهبری است.
کد خبر: ۹۵۱۰۹۹۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار سرتیپ بهمن ریحانی در پیامی ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی، این نهاد را حاصل بصیرت و دوراندیشی امام خامنه ای(مدظله العالی) دانست و اظهار داشت: جهادگران در این نهاد مقدس پرچم دار تقویت استحکام درونی نظام جمهوری اسلامی هستند‌.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) افزود: خدمت به محرومین یکی از اولویت های اصلی و اساسی سپاه است و باید در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

سردار ریحانی با اشاره به حضور جهادگران بسیج سازندگی درهمه برهه‌های حساس، خاطر نشان کرد: به حمد خدا این مجموعه از ابتدای تاسیس تا کنون توانسته با کارهای جهادی در سراسر استان به ویژه در مناطق محروم اقدامات بزرگی انجام دهد.

وی بسیج سازندگی را بهترین بستر برای اجرایی شدن فرامین مقام معظم رهبری( مدظله العالی) معرفی کرد و بیان داشت: سازمان بسیج سازندگی در راستای رسالت‌های خطیر خود همواره کارهای اثرگذار و ماندگاری انجام داده و همیشه حرفی برای گفتن دارند.

ارسال نظرات