خبرهای داغ:

دومین همایش منطقه‌ای شعر ایثار و پایداری در هندیجان برگزار می‌شود

سرپرست اداره فرهنگ ارشاد اسلامی هندیجان گفت: دومین همایش منطقه‌ای شعر ایثار و پایداری در سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۱۱۱۵۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷

دومین همایش منطقه‌ای شعر ایثار و پایداری در هندیجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان؛ حسین افشارسرپرست اداره فرهنگ ارشاد اسلامی هندیجان می‌گوید: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن شعر خلیج فارس در نظر دارد با تکیه بر عنایات پروردگار متعال به منظور بسترسازی برای خلق آثار بدیع و ماندگار در سالروز آزادسازی خرمشهر و در حیث پاسداشت حرمت خون شهدا و ارج نهادن به هنر فاخر هنرمندان متعهد دومین همایش منطقه‌ای شعر ایثار و پایداری را با حضور شعرای استان‌های خوزستان، بوشهر و هرمزگان برگزار نماید.

 

او گفت: از تمام شعرای این استان‌ها جهت شرکت در همایش یاد شده دعوت به عمل می‌آید.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان ادامه داد: موضوعات این همایش شهادت، پایداری، ایثار و مقاومت با محوریت آزادسازی خرمشهر جبهه و جهاد، خلیج فارس و دفاع مقدس و قالب اشعار در ۲ بخش آزاد و کلاسیک است.

 

افشار با بیان اینکه آثار ارسالی می‌تواند در ۲ بخش فارسی و گویشی باشد، گفت:آثار ارسالی در موضوعات یاد شده مورد داوری قرار می‌گیرد و به نفرات برتر هدایای ارزنده و لوح تقدیر اهدا می‌شود.شاعران می‌توانند آثار خود را به صورت تایپ شده با فونت ۱۴ B NAZANIN به آدرس ایمیل ershadhendijan@gmail.com ارسال نمایند.

 

او مهلت ارسال آثار را تا ۲۷ اردیبهشت امسال عنوان کرد و گفت: زمان برگزاری همایش ۳ خرداد سال جاری خواهد بود و همچنین شماره تلفن ۰۹۳۷۰۸۶۲۵۵۶ جهت پاسخگویی به افراد فعال است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار