خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه یزد:

تمام دشمنان، برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی با یکدیگر متحد شده‌اند

سرهنگ پاسدار محسن دهقانی گفت:دولت‌هایی که مسیر عادی سازی روابط صهیونیستی را رقم زده بودند، امروز در مسیر دیگری در حال حرکت هستند و از راه‌ رفته بازگشتند.
کد خبر: ۹۵۱۱۲۱۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶

تمام دشمنان، برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی با یکدیگر متحد شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار محسن دهقانی معاون سیاسی سپاه یزد در مراسم جهاد تبیین شهرستان مینودشت در جمع بسیجیان گفت: انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های مختلف دشمن در ۴۴ سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: امروز ما در نقطه‌ای هستیم که انقلاب علاوه بر شکست دشمن در سوریه، عراق، لبنان، غزه، بحرین و یمن نفوذ دارد، شکست های پی در پی به دشمن وارد کرده و در همین راستا در این مقطع آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و در کنار آن کشورهای مرتجع منطقه، منافقان و گروهک‌ها برای مقابله با این نظام متحد شده‌اند.

معاون سیاسی سپاه یزد تصریح کرد: براساس برخی گزارش‌های نیروی تروریستی سنت‌کام، آمریکا به این نتیجه رسیده و طی گزارشی اعلام کرده که اگر تا ۲-۳ سال آینده نتوانند با ایران اسلامی مقابله کنند دیگر امکان مقابله با آن وجود ندارد و از تیررس خارج می‌شود، به همین دلیل با برنامه‌ریزی منسجم به دنبال این بودند تا با یک حرکت سریع ایران را به‌هم بریزند و در برابر قوت‌های ایران اسلامی و مبتنی بر ضعف‌ها در حوزه‌های جوانان، زنان، دانشگاه‌ها، شایعه پذیری و امثال آن برنامه‌ریزی داشتند.

دهقانی افزود: پیشرفت‌های نظامی در حوزه‌های مختلف از جمله موشکی و پهپادی، پیشرفت‌های علمی در حوزه‌های پزشکی، هسته‌ای و امثال آن، تغییر ریل نظام اقتصادی کشور توسط دولت انقلابی، حضور منطقه‌ای و پیشرفت‌های مقاومت، حضور در اجلاس‌های جهانی مثل شانگهای، حرکت روبه افول آمریکا، شهامت دادن ایستادگی ایران به چین و روسیه از جمله نقاط قوتی بود که دشمن در برابر آن تلاش کرد با ایجاد اعتراض و عبور از آن به سمت اغتشاش و در نهایت جنگ ترکیبی بتوانند اهداف خود را دنبال کنند.

معاون سیاسی سپاه یزد با تأکید بر لزوم توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نابودی رژیم صهیونیستی در ۲۵ سال آینده افزود: این واقعیت محو رژیم صهیونیستی حتی در قلب تلاویو هم در حال رقم‌ خوردن است و این همان واقعیتی است که رهبری وعده داده بودند.

وی در پایان تصریح کرد:  با ابرار خرسندی از لغو عادی‌ سازی روابط با رژیم توسط برخی از کشورهای غربی بیان کرد:. دولت‌هایی که مسیر عادی ساری روابط صهیونیستی را رقم زده بودند، امروز در مسیر دیگری در حال حرکت هستند و از راه‌ رفته بازگشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها