یادواره شهدای شهر دلوار برگزار می‌شود

یادواره شهدای شهر دلوار با حضور قشرهای مختلف مردم پنجشنبه شب در جوار گلزار شهدای گمنام این شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۱۱۳۰۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

یادواره شهدای شهر دلوار برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، یادواره شهدای شهر دلوار با حضور قشرهای مختلف مردم پنجشنبه شب در جوار گلزار شهدای گمنام این شهر برگزار می‌شود.

این یادواره روز پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا در جوار گلزار شهدای گمنام شهر دلوار آغاز می‌شود که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و بسیجیان در این برنامه حضور می‌یابند.

صبح امروز آخرین جلسه هماهنگی یادواره شهدای شهر دلوار به میزبانی فرماندهی مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) و با حضور دکتر لطفی فرماندار شهرستان تنگستان، امام جمعه بخش دلوار، بخشدار و جمعی از مسئولین شهرستان تنگستان و بخش ساحلی دلوار  در سالن جلسات سپاه دلوار برگزار شد.

سرهنگ پاسدار سید ایوب موسوی در این جلسه ضمن دعوت از تمامی اقشار مختلف مردم جهت شرکت در یادواره شهدای شهر دلوار عنوان داشت: برگزاری یادواره شهدا گامی در جهت ترویج ایثار و شهادت است و امروز کشور ما بیشتر از گذشته به ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی نیاز دارد.

وی همچنین گفت: در یادواره شهدای شهر دلوار  از سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت سخنرانی دعوت به عمل آمده است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار