در راستای اقدام فرهنگی شهرداری باقرشهر در نهج البلاغه خوانی؛

سخنان حضرت علی(ع) در کوچه های شهر طنین انداز شد

اداره روابط عمومی شهرداری باقرشهر پویش مردمی نهج البلاغه خوانی را با هدف آشنایی اقشار مختلف بویژه نسل جوان با معارف نورانی این گنج پنهان در سطح شهر باقرشهر راه اندازی کرده است.
کد خبر: ۹۵۱۱۴۲۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱

دکتر میلاد سلگی رئیس اداره روابط عمومی شهرداری باقرشهر در گفتگو با خبرگزاری بسیج ، با اشاره به اینکه نهج البلاغه اثری گرانسنگ و گوهری گرانبها  است، بر آشنایی بیشتر با محتوای این کتاب ارزشمند تاکید کرد  و گفت:  باید در راستای ترویج فرهنگ علوی و مطالعه این کتاب جامعه ساز و تربیتی تلاش کنیم.

سلگی از تمامی مراکز فرهنگی سطح شهر برای ترویج فرهنگ نهج البلاغه خوانی دعوت کرد برای ترویج کلام گهر بار حضرت علی(ع) و فرهنگ غنی اسلام  به میدان بیایند و جوانان ونوجوانان را با معارف نورانی این گنج پنهان آشنا کنند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه؛ پشتوانه‌ی روحی، معنوی و فکری، عامل اصلی حل همه‌ی مشکلات است و تأمل و تدبر در نهج‌البلاغه‌ی مولای متقیان، چنین پشتوانه‌ای را فراهم می‌سازد؛ تصریح کرد: نهج البلاغه از کتب حکمتی دین مبین اسلام است که استفاده از حکمت های آن در زندگی امروز بشر، آثار و برکات ویژه ای خواهد داشت لذا با توجه به اهمیت و ضرورت شناخت سیره حضرت امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) وآشنایی با نهج‌البلاغه و معارف نورانی و انسان ساز این كتاب  شریف، در آستانه دهه کرامت به همت اداره روابط عمومی شهرداری باقرشهر پویش مردمی نهج البلاغه خوانی در باقرشهر  راه اندازی شده است.

سلگی در ادامه اظهار داشت: واحد روابط عمومی شهرداری باقرشهر گزیده ای  از حکمت های نهج البلاغه را در قالب بنر  و بیلبوردهای شهری و همچنین چاپ پوسترهای حکمت های نهج البلاغه   در تابلوهای اطلاع رسانی اماکن شهرداری نصب کرده است. وی اظهار امیدواری کرد با راه اندازی  این پویش  در سطح شهر بتوانیم اخلاق، رفتار   و فرهنگ اهل بیت (ع) را توسعه و گسترش دهیم.

 

 

ارسال نظرات