خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی؛  

امضای تفاهم نامه ایجاد هزار استخر ذخیره آب در استان با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)

سیاهکالی عنوان کرد: تفاهم نامه ایجاد بالغ بر هزار استخر ذخیره آب در استان با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به امضا رسیده و با پیگیری و مشارکت مردم طرح ها قابل اجرا است.
کد خبر: ۹۵۱۱۶۱۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، لطف اله سیاهکالی نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح مخزن آب شرب روستای کوشک که به همت بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) ایجاد شده بیان کرد: تفاهم نامه ایجاد بالغ بر هزار استخر ذخیره آب در استان با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به امضا رسیده و با پیگیری و مشارکت مردم طرح ها قابل اجرا است.

وی افزود: در سه سال آینده با اعتبار ۴ هزار میلیارد تومان از بودجه ملی ۷۰۰ کیلومتر جاده خاکی و ۸۰۰ کیلومتر اسفالت و مرمت جاده روستایی و مناطق محروم اجرا خواهد شد و در سه سال آینده هیچ جاده نیمه کاره در استان نخواهیم داشت. طرح های بزرگ آبرسانی که به نهضت فوق العاده خدمت در سطح استان تبدیل خواهد شد از دیگر اقدامات قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) است که به همت جهادگران بسیج سازندگی اجرا خواهد شد.

سیاهکالی در افتتاح مخزن آب شرب روستای کوشک گفت: پیش از اینکه مخزن آب شرب ساخته شود از نظر بهداشتی هیچ گونه شرایط مساعدی وجود نداشت و با پیگیری و همکاری مردم در طرح های بسیج سازندگی، این مشکلات رفع شد و مردم در محرومیت زدایی ها نقش خود را ایفا کردند.

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به جهاد مخلصانه بسیج سازندگی در پروژه های محرومیت زدایی گفت: یکی از ویژگی های بسیج نسبت به پیمانکاران آزاد، تلاش جهادی و استفاده از ظرفیت های مردمی در اجرایی پروژه هاست که علاوه بر کاهش هزینه ها، کیفیت و سرعت اتمام طرح ها مثال زدنی است.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار