خبرهای داغ:

تجلیل از مربیان عقیدتی دفتر نمایندگی ولی فقیه لشکر عملیاتی ۷ ولی عصر (عج)

به مناسبت گرامیداشت شهادت استاد مرتضی مطهری(ره) و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی و وابستگان لشکر در سالن جلسات نمایندگی لشکر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۱۷۰۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج): به مناسبت گرامیداشت شهادت استاد مرتضی مطهری(ره) و هفته عقیدتی سیاسی ، تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی و وابستگان لشکر در سالن جلسات نمایندگی برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین خداداد الیاسی مسئول نمایندگی ولی فقیه لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) در جمع کارکنان و وابستگان دفتر نمایندگی ولی فقیه افزود : اینکه روز معلم را در سالگرد شهادت شهید مطهری قرار دادند، یک معنای نمادین و پرمغز و پرمضمونی دارد؛ چون حقاً و انصافاً مرحوم شهید مطهری یک معلم بزرگ و انسان برجسته بود. زندگی او، تلاش مخلصانه و مؤمنانه و عالمانه، همراه با احساس درد، همراه با یک بصیرت کامل در میدان علم و معرفت و فرهنگ بود. خدای متعال هم این مرد بزرگ را مأجور کرد، پاداش داد و شهادت را نصیب او کرد؛ در واقع او را زنده نگه داشت؛ «بل احیاء عند ربّهم». یک متخرّج و تحصیل کرده‌ی حوزه‌ی علمیه‌ی قم، وقتی با کوله‌بار معرفت و دانشی که به طور عمیق آموخته است، می‌آید در دل محیط فرهنگ و تعلیم و تربیت عمومی و نسل جوان قرار میگیرد، اینقدر منشأ برکت می شود.

 

ایشان با قدردانی از زحمات وابستگان در طول دوران خدمت افزودند : پاسداری و حسینی زیستن و ادامه دادن راه شهدا بازنشستگی و پایان ندارد . نسل های گذشته سپاه تا زنده اند خود را پاسدار می دانند و از دین و آرمانهای انقلاب و ولایت دفاع می کنند .

 

وی در پایان اظهار داشت : ما هم سعی می کنیم در حد توان از ظرفیت و توان وابستگان عزیز استفاده کنیم و اگر جایی لازم باشد حمایت می کنیم .

 

ایشان افزودند : ان شاءالله تعامل بین دفتر نمایندگی و وابستگان بزرگوار بیش از این تقویت خواهد شد .

مراسم با تبادل نظر مدعوین و اهداء لوح تقدیر پایان یافت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار