خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نظیری:

حاج قاسم به تمام معنا قدرت، ایستادگی و سلطه ناپذیری ایران اسلامی را به دنیا نشان داد

همدان-مدیرکل تبليغات اسلامی استان همدان بابیان اینکه حاج قاسم به تمام معنا قدرت، ایستادگی و سلطه ناپذیری ایران اسلامی را به دنیا نشان داد، گفت:تمام ابرقدرت‌ها و گفتمان‌ها امروز در مقابل انقلاب اسلامی زانو زدند.
کد خبر: ۹۵۱۱۸۹۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری در مراسم افتتاحیه رویداد تشکیلاتی سراسری دختران حاج قاسم در موسسه آموزش عالی حوزوی فدک همدان اظهار کرد: حضور دختران انجمن اسلامی شهرستان‌های استان همدان در دوره یک قدم عملی در مسیر تحقق ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است.

وی با اشاره به دیدار دانش آموزان در آبان ماه سال گذشته در روز دختر با مقام معظم رهبری گفت: نوجوان امروز بر خلاف نوجوان قدیم عنصر بالغ و عاقل و خردمند است و مقام معظم رهبری ویژگی‌های شاخص این نسل را خرمند ورزی، اندیشه ورزی و تحقل می‌داند و یک تفاوتی بین نسل دهه هشتادی و نودی وجود دارد.

مدیرکل تبليغات اسلامی استان همدان بیان کرد: نوجوان امروزی فکر می‌کند، تحلیل می‌کند و درست می‌فهمد، در پرتو شکل‌گیری نهضت عظیم انقلاب نوجوان و جوانان ما به یک قدرت تحلیلی رسیدند که این از دوره گذشته متفاوت‌‌تر است.

وی ادامه داد: دشمن می‌فهمد که چشم و گوش جوان امروزی باز است و هوشمندانه و قابل تحلیل است و از اين نقطه استفاده می‌کند تا با نفوذ کردن در دل و ذهن و جان نوجوان و جوان امروزی بنشیند و راهکار آن نیز با تاکیدات مقام معظم رهبری جهاد تبیین است.

نظیری با بیان اینکه حضرت آقا بلندترین قله راهبرد انقلاب را در جمع نوجوانان بیان می‌کند، گفت: ایشان باتوجه به باوری که به نسل جوان و نوجوان دارد، خطاب به جوان اهل فکر امروز راهبرد انقلاب را بیان می‌کند که آن را دانش آموزان می‌توانند محقق کنند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم به تمام معنا قدرت، ایستادگی و سلطه ناپذیری ایران اسلامی را به دنیا نشان داد؛ گفت: تمام ابرقدرت‌ها و گفتمان‌ها امروز در مقابل انقلاب اسلامی زانو زدند و انقلاب اسلامی مسیر را برای تحقق نظم جهانی و تمدن نوین جهانی آماده کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار