خبرهای داغ:

۹۰ درصد کارکنان ادارات خراسان شمالی عضو بسیج هستند

رئیس بسیج ادارات و کارمندان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت: 90 درصد کارکنان ادارات و سازمان‌های دولتی در استان عضو بسیج هستند.
کد خبر: ۹۵۱۲۱۸۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،سرهنگ پاسدار حسن خاکسار در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: اکثر مدیران کل استان،بانک های عامل ، مدیران دستگاه های اجرایی ، عضو بسیج کارمندی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) هستند.

سرهنگ پاسدار خاکسار با بیان اینکه 167پایگاه در ادارات و سازمان‌های دولتی خراسان شمالی فعالیت‌ می‌کنند، افزود: تمام ادارات و سازمان‌های دولتی استان پایگاه‌های مقاومت فعال است.

وی، مکتبی بودن، خدمت صادقانه وبی منت به مردم وعاشق ولایت بودن، تواضع، فروتنی، حسن خلق، شجاعت، مردمی بودن و شهادت طلبی را از ویژگی های عمده کارمندان بسیجی نام برد.


خاکسار اضافه کرد: جذب نیرو، سازماندهی، توانمندسازی و تقویت و پاسداری از ارزش های دینی و انقلابی تکریم ارباب رجوع، خدمت رساندن به احاد جامعه و مناطق محروم و حاشیه شهرها با برگزاری میزهای حدمت جهادی در محله های اسلامی و طرح کرامت، ارتقا سلامت اداری، وجدان کاری و بهروی، ماموریت اصلی بسیج کارمندی است که در این زمینه طرح ها و برنامه های مختلف و متنوعی به مورد اجرا گذاشته می شود.


مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان با بیان اینکه تمامی اعضای پایگاه های مقاومت ادارات در استان در طرح‌های حلقه صالحین شرکت می‌کنند، تصریح کرد: یکی دیگر از مهم‌ترین وظایفی که بسیج در استان به خوبی اجرا کرده است، شناسایی نخبگان، ساماندهی آنان و استفاده از  این قشر در خلاهای موجود است.


مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) افزود: شهادت 67 شهید کارمند استان مدال افتخار همیشگی بر کارمندان دولت در این استان است و این شهدا ستارگان درخشانی هستند که راه سعادت و رستگاری را بر انسان‌های آزاده همواره نشان می‌دهند.


وی ابراز داشت: ملت بزرگ ایران سرمشق و الگوی جهانی برای مردم آزاد جهان هستند که ایستادگی ملت‌ها در برابر ظالمان و زورگویان ثمره خون شهدای غیرت‌آفرین ایران اسلامی است.


سرهنگ پاسدار خاکسار با بیان اینکه کارمندان دولت در استان نقش مهمی در دفاع مقدس داشته‌اند، بیان کرد: با نگرش به آمار شهدای کارمندی خراسان شمالی نقش‌آفرینی و حضور موثر این قشر در جبهه‌های نبرد نمایان می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها