خبرهای داغ:

سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در شاهرود دستگیر شد

شاهرود_ فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی با اعتراف به ۱۶ فقره سرقت در شهرستان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۲۲۳۸
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در شاهرود دستگیر شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی کریمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی شامل خانه‌باغ، انبار و ساختمان‌های نیمه‌کاره و در حال احداث در شهرستان شاهرود، مأموران پلیس آگاهی این شهرستان برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شدند.
او ادامه داد: با انجام اقدامات هوشمندانه و فنی پلیس آگاهی و پایش اخبار واصله از منابع و مخبرین مشخص شد، فردی که در یکی از شهرک‌های حاشیه شاهرود سکونت دارد، اقدام به سرقت از اماکن خصوصی می‌کند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: فرد مظنون مدتی تحت نظر پلیس قرار گرفت و پس از تکمیل تحقیقات پلیسی و جمع‌آوری ادله و مستندات کافی، دستور قضایی برای دستگیری وی صادر شد.
کریمی از دستگیری متهم در یک عملیات غافلگیرانه در محل سکونتش خبر داد و افزود: متهم در بازجویی اولیه منکر بزه انتسابی شد؛ اما در مواجه با ادله و مستندات پلیس به ۱۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد.
او با اشاره به اینکه متهم انگیزه خود از این سرقت‌ها را اعتیاد به مواد مخدر شیشه و بیکاری اعلام کرد، ادامه داد: در بازجویی‌های پلیس، متهم به داشتن ۲ همدست و همراهی یک مالخر اعتراف کرد که تلاش برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی و قضایی، با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار