خبرهای داغ:

اجرای خوب و اثرگذار طرح عفاف و حجاب در شاهرود/تلاش هه دستگاه‌ها برای تحقق شعار سال

شاهرود_ جانشین ستاد فریضتین شهرستان شاهرود گفت: با همکاری همه دستگاه‌ها و کمک مردم، در تحقق طرح عفاف و حجاب به نتایج خوبی در شهرستان رسیده ایم و با جدیت این موضوع را دنبال می‌کنیم.
کد خبر: ۹۵۱۲۲۶۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

اجرای خوب و اثرگذار طرح عفاف و حجاب در شاهرود/تلاش هه دستگاه‌ها برای تحقق شعار سالبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در نشست ستاد فریضتین شهرستان شاهرود به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری نشست خادمین شهدا گمنام با حضور مهمانان کشوری و استانی در حرم شهدای گمنام و تقدیر از زحمات فرمانده سابق سپاه شهرستان شاهرود و دبیر ستاد فریضتین، به ستاد عفاف و حجاب شهرستان اشاره کرد و افزود: تشکل‌های مردمی و مطالبه گر و مردم خواسته دارند تا پدیده شوق کشف حجاب از بین برود و با برگزاری جلسات منظم ستاد عفاف و حجاب نتایج خوبی هم با همکاری همه دستگاه بدست آمده است.
او افزود: مردم در این امر پای کار هستند و با اعتقاد و هوشمندی و رفتار خوب ورود پیدا کرده و توقع دارند عوامل انتظامی هم حمایت بیشتری داشته باشند.
جانشین ستاد فریضتین شهرستان با اشاره به فعالیت‌های اقتصادی دولت از سال ۱۴۰۰ تاکنون در راستای خدمت به مردم گفت: کار‌های ارزشمندی انجام شده و تغییر مدل اقتصادی بلند مدت جواب می‌دهد و باید همه در این مسیر تلاش کنند.
او با بیان اینکه یکی از دستاورد‌های دفاع مقدس در حوزه اقتصادی ایجاد ۸۰ هزار واحد صنعتی و ... در کشور است، افزود:ئ ۱۵۰۰ واحد صنعتی و کشاورزی و خدماتی در شهرستان فعال هستند و تلاش داریم ظرفیت‌های خالی این واحد‌ها را راه اندازی و به بهره وری و اشتغال زایی کمک کنیم.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با بیان اینکه امسال در ارائه تسهیلات در راستای افزایش بهره وری کمک می‌شود، افزود: تاکید ما بر افزایش ظرفیت‌های خالی در واحد‌های صنعتی و کشاورزی و خدماتی است.
او با اشاره به اینکه روند رو به بهبودی را در حال طی کردن هستیم، بر توجه به شعار سال و تحقق آن با تقسیم کار و تلاش همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها