خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی:

دکترین ولایت مدل پیروزی ما بر دشمن/سرپل های نظام سرمایه داری سوختگان سیاسی هستند

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی گفت: سرپل های نظام سرمایه داری می‌خواهند نظام ولایت و امامت را به نظام ثروت تبدیل کنند و در چند محور برنامه دارند ازجمله اینکه انقلاب را به انقلاب سکولار تبدیل و دین را از سیاست جدا کنند.
کد خبر: ۹۵۱۲۲۶۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی مراسم تشییع پیکر مطهر شهید والامقام سرهنگ دوم محمد رضا اسداللهی شهید امنیت کشور صبح امروز با حضور مردم، مسئولین، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده‌های معزز شهدا در مسجد امام حسین علیه السلام بیرجند برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین کمالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا علیه السلام استان در این مراسم شهید را در زمره مجاهدین فی سبیل الله اموالکم و انفسکم دانست و اظهار داشت: شهید اسداللهی ایمان به خدا، رسول خدا و جهاد در راه خدا را سرلوحه زندگی خود قرار داد و به این مقام والا رسید. قرآن صراحتاً به راه شهدا اشاره می‌کند بازماندگان و همرزمان شهدا بدانند که ادامه راه شهدا، جهاد در راه خداست با اموال و جان هایتان جهاد در راه خدا را دنبال کنید.

وی با بیان اینکه شهید اسداللهی مال، فرزند و خانواده خود را گذاشت و جان خود را در راه خداوند تقدیم کرد و ماندگار و رستگار شد افزود: ما از شهید و خانواده شهید تجلیل می‌کنیم شهید با خدا به زیبایی عشق بازی می‌کند و نزد خداوند زنده است و روزی می‌خورد و ما برای تشکر باید راه شهید را ادامه دهیم که در وصیت نامه شهدا نیز آمده است یکی از مطالب برجسته وصیت نامه شهدا این است که پشتیبان ولایت باشید.

حجت الاسلام کمالی خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون شهیدان و ایستادگی مردم ولایت‌مدار، شهید پرور و انقلابی، دشمن قافیه را باخته و نفس‌های آخر را میکشد، دشمنی که روزی سودای نیل تا فرات را در سر داشت دشمنی که برای نفوذ در منطقه و تشکیل نظم نوین جهانی عبور از ایران را کلید زده بود.

وی ادامه داد: فلسطینی‌هایی که زمانی با سنگ می‌جنگیدند در حمله اخیر ناجوانمردانه اسرائیل به سرزمین فلسطین با مدل دکترین ولایت ۹۰۰ موشک به سوی آن‌ها پرتاب شد که رسماً مجبور شدند مصر و اردن را واسطه قرار دهند و پیغام بفرستند که کوتاه بیاید، اما ما کوتاه نمی‌آییم امروز تمام کننده جنگ در میدان ما هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان گفت: دشمن که امروز به اینجا رسیده دست به ترور‌های ناجوانمردانه و کور می‌زند در نبرد ترکیبی از انواع و اقسام روش‌ها استفاده می‌کند و دشمنی که شکست خورده و نابودی خودش را از محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران می‌داند بیکار ننشسته است.

وی ابراز داشت: رئیس پروژه نفوذ آمریکا می‌گوید جنگ واشنگتن با تهران هسته‌ای نیست بلکه به خاطر هژمونی نظام جمهوری اسلامی، قدرت اسلام و دکترین ولایت است که جلوی ملت ایران قد علم کرده است و سرپل‌های خودش را در نظام‌های دنیا به خصوص در جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌کند.

حجت‌الاسلام کمالی افزود: سرپل‌های نظام سرمایه داری آن‌هایی که بانیان وضع موجود هستند و باعث اختلاف در خانواده‌ها و خودکشی‌ها شدند و اوباش سیاسی هستند که کشور را به ریش سوخته آمریکا گره زدند آن‌ها امروز پیدا شدند و به عنوان سرپل‌های اقتصادی و نظام سرمایه داری جولان میدهند.

وی بیان داشت: عوامل نفوذی دشمن می‌خواهند نظام ولایت و امامت را به نظام ثروت تبدیل کنند و در چند محور برنامه دارند اول اینکه انقلاب را به انقلاب سکولار تبدیل کنند و امام زمان سکولار برای ما درست کنند و بگویند حزب اللهی‌ها و هیئتی‌ها فقط نماز بخوانند و به هر ظلمی و تعرضی که به ملت‌های مظلوم مسلمان در جهان می‌شود کاری نداشته باشند می‌خواهند دین را از سیاست جدا کند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان افزود: همچنین می‌خواهند ولایتمداری و ولایت پذیری را در جامعه ضعیف کنند و ترویج زندگی اشرافی در مقابل زندگی دینی و ترویج سبک زندگی غربی و اشرافی گری در فضای مجازی را دنبال می‌کنند.

وی متذکر شد: به والله اگر ما لحظه‌ای از ولایت دور شویم سنگین‌ترین خسارت‌ها را متحمل می‌شویم و کربلایی دیگر رقم می‌خورد. همه دشمنان نظام بدانند ما به خون شهیدان قسم میخوریم و بیعت می‌کنیم با رهبری انقلاب اسلامی و از رهبری که رگ علی در تن، خون حسین در رگ و سیمای پیغمبر در چهره دارد تا آخرین قطره خون مان دفاع می‌کنیم.

حجت الاسلام کمالی با بیان اینکه محور بعدی جریان نفوذ دشمنان ترویج لیبرالیسم و ابتذال فرهنگی است گفت: هیچ گزینه‌ای نبوده است که در روی میز امتحان نکنند امروز دنبال آندلسی کردن نظام جمهوری اسلامی هستند کاری که رضاخان نتوانست انجام دهد امروز با قالب‌های زیبا و در فضای مجازی و رسانه‌ای در اختیار دارند می‌خواهند حجاب این هدیه الهی و واجب قران را از سر ناموس ملت ما بردارند.

وی تصریح کرد: میدان داران جبهه دشمن بانیان بزم تلخ و سوختگان سیاسی هستند کسانی که می‌خواهند زمین سوخته را تبدیل به دولت جدید کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان گفت: ما را گرفتار هفت جنگ هم افزار کردند و عمود این جنگ، جنگ هیبریدی و ترکیبی است که جنگ شناختی می‌شود و میدان جنگ شناختی ذهن ما، فرزندان، نخبگان و جوانان ایران اسلامی است.

وی همچنین بلاگرهای مستهجن فالووری، ستون پنجم دشمن، هواخواهان اسلام امریکایی، منافقان، سلطنت‌طلبان، دلال‌بازان در همه عرصه‌ها، اپوزیسیون خارج‌نشین و هواخواهان تشیع لندنی را از جمله میدان‌داران جنگ شناختی دشمن دانست.


حجت الاسلام کمالی افزود: دشمن با انواع و اقسام روش‌ها به سراغ ملت ما آمده است می‌خواهند با پروژه دین به سراغ شما بیایند و دین زدایی کنند با بالغ بر ۲۰ شبکه ماهواره‌ای به مراجع شیعه، اهل تسنن و ولایت فقیه توهین می‌کنند و خواصی که در فتنه سال قبل سکوت کردند با وجود هنجار شکنی‌هایی که که حجاب بانوان مسلمان را هدف قرار دادند و دشمنانی که دست بردار نیستند و می‌خواهند با برداشتن حجاب پا روی خون شهدا بگذاریم.

وی ادامه داد: مار‌های خوش خط و خال و افراد سکولاری که در مجموعه‌های آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه داریم و کسانی امروز در فضای مجازی در سطح مدارس پا روی خون شهدا می‌گذارند و ترویج حجاب و بی دینی را دنبال می‌کنند را شناخت داریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان افزود: ما اشراف اطلاعاتی بسیار قوی داریم و همه مردم را از خودمان می‌دانیم کسانی که در دام دشمن افتادند را راهنمایی و ارشاد می‌کنیم کسانی نیز در فضای مجازی جولان میدهند و دنبال این هستند که زیست عفیفانه را از جامعه ما بردارند و حیات خانواده‌های ما را ناامن کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها