اولین نشست فرماندهان پایگاه هاي مقاومت بسيج پیشوا در سال جدید با حضور فرمانده سپاه

اولین نشست فرماندهان پایگاه هاي مقاومت بسيج پیشوا در سال جدید برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۲۳۸۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، این نشست روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در حوزه های بسیج شهیدهمت و شهدای ۱۵ خرداد و فجر (روستای قلعه سین) و ظفر (روستای طارند) و شهیدبهشتی (شهر جلیل آباد) با هدف توجیه فرماندهان و اعضای شورای حوزه و پایگاه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا پیرامون برنامه های ابلاغ شده سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

جناب سرهنگ درویش متولی در این نشست خواسته ها و اهداف مد نظر را در اجرای برنامه های یكساله سال ۱۴۰۲ طبق سند اعتلای بسیج با فرماندهان پایگاه مطرح كرد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه پیشوا ،گفت: برنامه های فرهنگی به حدی حائز اهمیت است كه ماموریت سازمان بسیج در چند سال اخیر به این امر اختصاص یافته است و اكنون هدف در طرح شجره طیبه صالحین عملیاتی می شود.

وی مقوله امر به معروف و نهی از منكر را یكی از اقدامات موثر در عرصه فرهنگی دانست و اذعان داشت: این امر كه از سال قبل ابلاغ شده بود، امسال نیز با سازماندهی در تمامی رده های مختلف بسیج در قالب شورای امربه معروف بسیج اجرایی می شود.

این نشست، با حضور فرمانده سپاه و جانشین ناحیه پیشوا، فرماندهان و اعضای شورای حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج برادران و جمعی از پاسداران سپاه شهرستان پیشوا برگزار شد.

 

انتهای پیام/حیدری

ارسال نظرات
آخرین اخبار