خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی گفت: روحانیت نقش هدایت فکری، دینی، سیاسی و بصیرت‌افزایی جامعه را بر عهده دارند.
کد خبر: ۹۵۱۲۴۰۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، دکتر قناعت استاندار خراسان جنوبی در مراسم تجلیل از اساتید و مبلغین برتر استان، به نقش روحانیون در دعوت مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی‌های مختلف از جمله ۲۲ بهمن اشاره و خاطرنشان کرد: راهپیمایی‌ها و حضور پررنگ مردم در مراسم و مناسبت‌های ملی و مذهبی و تشییع پیکر شهدا از جمله رفراندوم‌های جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: در هیچ جای دنیا هیچ حکومتی به جز جمهوری اسلامی ایران، بعد از پیروزی رفراندوم و همه‌پرسی برای روی کار بودنش برگزار نکرده است.

استاندار با بیان اینکه دشمن می‌داند کجا را هدف قرار دهد تا نظام اسلامی را ساقط کند، افزود: روحانیت انقلابی بودند که با هدایتگری خود کمک کردند انقلاب اسلامی شکل بگیرد و پیروز شود.

قناعت ادامه داد: روحانیون و علما در بحث مقابله با گروهک‌ها و تجزیه‌طلب‌ها و دوران دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند.

وی با بیان اینکه نظام و انقلاب مدیون خون شهدایی است که روحانیون آنان را تربیت کرده اند، گفت: جریان انقلابی بود که دفاع مقدس را مدیریت کرد، اما یکی از اشتباهات بزرگ ما این بود که بعد از جنگ مدیریت اقتصادی و اجرایی کشور را دست جریان انقلابی ندادیم.

استاندار متذکر شد: اگر ضعفی در قوای سه گانه به ویژه در دولت دیده می‌شود، متأسفانه در کشور و شبکه‌های معاند نوک انگشتان به سمت روحانیت است که باید پاسخگو باشند در حالی که آنان به لحاظ قانونی وظیفه‌ای برای پاسخگویی ندارند.

قناعت با اشاره به اینکه شاهد برنامه هدفمند دشمن هستیم که نوک پیکان آن به سمت روحانیت است، تصریح کرد: علیرغم تبلیغات گسترده دشمن بندرت شاهد بی‌احترامی به روحانیت هستیم، چون مردم ما هنوز انقلابی و متدین هستند.

وی متذکر شد: مسئله عمامه‌پرانی برخی افراد، کاری تصادفی نیست بلکه اقدامی هدفمند برای تخریب جایگاه روحانیت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها