فرمانده سپاه نکا خبر داد:

اعزام ۱۲۰۰ نکایی به مرقد مطهر امام خمینی(ره)

ساری-فرمانده سپاه نکا از اعزام ۱۲۰۰نفر از مردم شهرستان در سالروز ارتحال امام به مرقد مطهر خبر داد و گفت:مراسم سالگرد ارتحال امام در شب سیزدهم خردادماه درمسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۱۲۴۱۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

همه مدیون امام راحل هستیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ علی نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا در آستانه گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد امام راحل در جلسه بزرگداشت ارتحال در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان نکا گفت:امام راحل رهبری ساده زیست و مردمی که به عنوان نه تنها یک سیاستمدار بلکه یک عالم بزرگ دینی و یک مجاهد خستگی ناپذیر رژیم ستم شاهی را در هم فروریخت.

سرهنگ نجفی افزود: با گذشت ۳۴سال از رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی آموزه‌های امام خمینی (ره) به ویژه در عرصه ولایت مداری و اطاعت از رهبری همچنان راه گشاست.

فرمانده سپاه نکا ادامه داد:  ایمان به هدف، راه و مسیر مبارزه، باور داشتن مردم و مهمتر از همه، خدا باوری از ویژگی‌های امام خمینی (ره) بود که تا پایان عمر شریفش ذره‌ای خلل در آن وارد نشد.

سرهنگ نجفی از  اعزام ۱۲۰۰نفر از مردم شهرستان نکا در سالروز ارتحال امام راحل به مرقد مطهر خبر داد و گفت:مراسم سالگرد ارتحال امام در شب سیزدهم خردادماه به صورت متمرکز شهرستانی درمسجد جامع این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم با شکوه خاص برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار