مسئول بسیج سازندگی کشور در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی :

بی تفاوت ها زمینه را برای ناامن کردن کشور به خطر انداختند/درصدد جبهه سازی و جهانی کردن اردوهای جهادی هستیم

مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: دراغتشاشات اخیر بی تفاوت ها زمینه را برای ناامن کردن کشور به خظر انداختنداما جهادگرانی مانند شهید روح الله عجمیان وسط میدان بودند و اجازه ندادند اغتشاش گران فراتر از این پیش بروند.
کد خبر: ۹۵۱۲۴۵۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان؛ سردار زهرایی در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در مصلی الغدیر خرم آباد افزود:تاریخ نشان داده همیشه بی تفاوت ها هستند که مقدمه ساز مخالفت ها بوده اند.ما مقدمات را برای اینکه دو اتفاق بیفتد داریم یکی اینکه مقام را از امام بگیریم یکی هم در دل ها بر علیه امام سکوت کنیم در عاشورا چنین موقعیتی فراهم شد و کسانی مقدمات را فراهم کردند تا این دو اتفاق بیفتد ، برخی ها تمهیداتی را فراهم کردند مثلاً گفتند ما کشاورزی داریم یا مادر پیر داریم و خود را معاف کردند، اگر در زمان و به هنگام با امام و ولی خود نباشیم،بازنده میدان هستیم. مانند اغتشاشات اخیر که به ما آموخت همچنان که دشمن به ولی عمر ما با تمام قوا حمله کرده باید از او دفاع کنیم .
سردار زهرایی اظهار داشت: در عاشورا هم بی تفاوت ها کار را خراب کردند.
وی تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر نیز بی تفاوت ها باعث بروز اغتشاشات شدند .
مسئول بسیج سازندگی بیان داشت: در این دوره آخرالزمانی در نبرد تمدنی با جبهه استکبار ایم آخرین ولی خدا حاضر و وعده خدا شکی درآن نیست ما در آخرالزمان ناگزیریم به رویارویی و جنگ فیزیکی، جنگ اقتصادی و فرهنگی. چه کسانی می توانند موتور محرکه و میدان‌دار جبهه حق علیه باطل باشند جز بسیجیان،که جزو حلقه های میانی هستند.
سردار زهرایی اضافه کرد: حلقه های میانی که حضرت آقا فرمودند که باید به عنوان قائمه و قاعده و موتور محرک جامعه باشند نمونه بارزش بسیج است که حلقه اصلی از تشکیلات انقلاب است.رهبری گفتند بسیج پاره تن مردم است ،یک ابر نهاد و تسهیل‌گر و ابر حلقه میانی که دینی بر گردنش است .
وی اشاره کرد: یکی از حلقه ها که خودش را به عنوان جریان ساز در میدان فعالیت معرفی کرده است، گروه های جهادی است که با عمل صالح خود جریان ساز بوده است.حضور جهادگر در یک منطقه روستایی با عمل خودش مردم را به دین دعوت می‌کند.
سردار زهرایی تصریح کرد:در حلقه میانی بسیج،عرصه ای به نام گروه جهادی فعال است که با شناختی که از دنیای سیاست دارد ولی سیاست زده نیست کمک به دولت می کند ولی دولتی نیست.
وی بیان کرد:فعالیت گروه های جهادی در اسناد بالادستی تعریف شده و در قانون بسیج سازندگی آمده است ، ولی سند به تنهایی کافی نیست.بسیج، انسانی از جنس انقلاب و ولایت تربیت می کند. جهاد سازندگی، نزدیکترین عرصه به دفاع مقدس است، جوان مومن انقلابی پای کار و گروه های جهادی ثابت کردند که می توانند این فعالیت ها را انجام دهند .
وی اشاره کرد: شبکه هایی از گروه های تخصصی و جهادی در وسط میدان در کنار بسیج قرار گرفته‌اند و دلسوز مردم اند، در همین اغتشاشات ۸ شهید عزیزمان که مدافع امنیت بودند، یا سر گروه جهادی بودند یا عضو گروه جهادی بودند، مثل شهید عجمیان عزیز، آرمان علیوردی که ثابت کرده‌اند این عرصه ،عرصه انسان سازی است.
مسئول بسیج سازندگی کشور اظهار داشت: گروه‌های جهادی می توانند بیرق انقلاب را در تمام عرصه‌ها بلند کنند. برای اینکه عجمیان و امیری و دانشگر و صالحی در بیایند از دل آن ها این مسیر باید ادامه یابد.
وی با اشاره به اینکه چشم انداز ما جبهه سازی است،بیان داشت: مثل جبهه مقاومت، جبهه سازی جهادی باید ایجاد شود، هر وقت تهدیدی برای دشمن شدیم یعنی جبهه سازی کرده ایم.اردوی جهادی الان در کشورمان گفتمان عمومی شده و گام بعدی،جبهه سازی در بلند مدت است.
سردار زهرایی اضافه کرد: امروز در آستانه پنج ساله اول ائتلاف هستیم، با جهادگران فاطمی شروع کردیم ،و به جبهه سازی جهانی ورای مرزهای ایران فکر می کنیم.
وی تصریح کرد: چرا اقلیت فریب خورده در فضای مجازی باید فعال باشند و با تبلیغات ،خودشان را نشان دهند، چرا گروه های جهادی در طول سال به عنوان ویترین خدمت ،خودشان را به جامعه نشناسند. گروه های جهادی کجا همدیگر را پیدا کنند این ائتلاف باید شکل بگیرد. کجا گفتمان انقلاب به گوش کسانی برسد مثل دانش آموزان،در همین همایش ها و نمایشگاه ها و رزمایش های جهادی که برگزار می کنیم ،کجا به رهبری بگوییم ما پای کار شما هستیم؟ در همین رزمایش‌ها، قرارگاه‌های عملیات جهادی،و .... می توانیم به یکدیگر کمک کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات