فرماندار تنگستان مطرح کرد:

ساماندهی هیئت‌های مذهبی تنگستان/ حمایت از فعالیت‌های مساجد

فرماندار تنگستان ساماندهی هیئت‌های مذهبی تنگستان را ضروری دانست و بر حمایت از فعالیت‌های مساجد تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۱۲۵۵۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،احمد لطفی در نشست با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: طی یک سال گذشته برنامه‌هایی با محتوای بسیار خوب مناسبتی، بصیرتی و برنامه‌هایی در حوزه جهاد تبیین با مدیریت سازمان تبلیغات شهرستان اجرا شده که از کیفیت بسیار خوبی برخورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۶۸ هیئت مذهبی در شهرستان در حال فعالیت است ادامه داد: یکی از کارهایی که نیاز است سازمان تبلیغات اسلامی به آن توجه داشته باشد بحث ساماندهی هیئت‌های مذهبی در شهرستان است.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه ۱۳۵ مسجد در شهرها و روستاهای شهرستان وجود دارد تصریح کرد: تنگستان دارای ۴۵ خانه قرآنی است که وضعیت مناسبی است اما تلاش می‌شود در تمام مساجد شهر و روستاهای تنگستان خانه‌های قرآنی دایر شد.

وی افزود: با توجه به پراکندگی و گستردگی حوزه تنگستان به لحاظ امکانات زیر ساختی و نرم افزاری نیاز است کارهای بیشتری صورت گیرد که زمینه استفاده بیشتر مردم فراهم شود.

لطفی بیان کرد: در سال گذشته در حوزه فرهنگی تخصیص بیش از ۸۵ درصدی اعتبارات را داشتیم که رد بحث حوزه مسجد یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان به مساجد شهرستان اختصاص داشته است که در اختیار اوقاف گذاشت شده بود.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: در بحث حوزه کانون مساجد ۴۰۰ میلیون تومان به این حوزه اختصاص داده شد است.

وی یادآور شد: در بحث خانه‌های عالم و امکان قرآنی شهرستان پشتیبانی لازم برای بهره برداری خواهیم داشت و نیاز است تبلیغات اسلامی برای استقرار روحانی در خانه‌های عالم روستاها تلاش کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات