خبرهای داغ:

فرهنگ ایثار و شهادت رمز بقای کشور است

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: فرهنگ ایثار و شهادت رمز بقای کشور و رمز نجات مردم است و ما وظیفه خود می دانیم قدردان دلاورمردان این عرصه باشیم.
کد خبر: ۹۵۱۳۰۰۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با رزمندگان دوران دفاع مقدس، در این هفته همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حسین عمادالدین، محمدعلی چلویان و حسنعلی گلپایگانی از رزمندگان و ایثارگران شهرستان سرخه در روستای بیابانک دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سرهنگ ادهم ضمن عرض تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: خدا را شاکریم و وظیفه خود می دانیم در مسیر فرهنگ ایثار و شهادت که رمز بقای کشور و رمز نجات مردم است، گام برداشته و با رزمندگان و ایثارگران دیدار کنیم.

او افزود: یکی از دلایل اصلی ما جهت حضور در محضر رزمندگان این است که یادآوری کنیم ما به یاد شما بوده و وظیفه شرعی، دینی، سازمانی و ملی خود می دانیم و نکته دوم قدردانی و تجلیل و سومین عامل ثبت و ضبط پیام، نکات و خاطرات شما به عنوان سند افتخار مردم ایران و انتقال به نسل های آینده است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه تصریح کرد: هشت سال ایستاگی و فداکاری رزمندگان و خانواده آنان، درسی برای زیاده خواهان و متجاوزان بود تا بدانند ملت ایران همواره با سلاح ایمان دشمنان نظام را در هر سطحی از قدرت شکست خواهد داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار