امام جمعه خوشاب تاکیدکرد:

مردم نسبت به انقلاب و ارزش های اسلامی دلسرد نشده اند/عهد مردم با ولایت فقیه و شهدا اعتقادی است + عکس

امام جمعه خوشاب در یادواره ۳۵۲ شهید شهرستان گفت: دشمن و عناصر وابسته به غلط گمان می کنند مردم نسبت به انقلاب و ارزش های اسلامی دلسرد شده اند، حضور مردم در صحنه های مختلف از روی عهدی است که با ولایت فقیه و شهدا بسته اند.
کد خبر: ۹۵۱۳۰۰۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خوشاب؛ حجت الاسلام مرتضی تیجانی در یادواره ۳۵۲ شهید این شهرستان که با هدف پاسداشت شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهارکرد: دشمن و عناصر وابسته اش به غلط گمان می کنند مردم نسبت به انقلاب و ارزشهای اسلامی دلسرد شده اند.

امام جمعه خوشاب ادامه داد: افرادی که چنین تصور می کنند که مردم از انقلاب دلسرد شده اند، شکوه و حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف انقلاب و یادواره شهدای شهرستان خوشاب را ببینند.

وی گفت: هدف دشمن در تقابل با نظام جمهوری جمهوری اسلامی، دلسرد کردن مردم از مبانی و آرمانهای انقلاب است، اما مردم ما با عهدی که با ولایت فقیه و شهدا بسته اند، همواره در صحنه حضور دارند.

امام جمعه خوشاب افزود: برای برگزاری یادواره شهدای خوشاب، ماهها برنامه ریزی شده و افراد و ارادتمندانی بدین منظور بیدارخوابی بسیاری کشیده اند، که همه این موارد بیانگر عشق، دلدادگی و تکریم شهداست.

حجت الاسلام تیجانی گفت: شهدا از جان خود برای ارزشهای اسلامی، عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مایه گذاشتند و شایسته تجلیلی بیش از این هستند.
مردم نسبت به انقلاب و ارزش های اسلامی دلسرد نشده اند/عهد مردم با ولایت فقیه و شهدا اعتقادی است + عکس

گفتنی است یادواره شهدای شهرستان خوشاب در راستای کنگره ۲ هزار شهید دیار سربداران همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار شد که یکی از رزمندگان و راویان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از رشادت های شهدا و رزمندگان این دوران پرافتخار پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها