مسئول سازمان بسیج دانش آموزی بیان کرد؛

برگزاری جشن ملی ۴۰ هزار نفری دانش آموزی بمناسبت روز دختر در میدان امام اصفهان

جشن بزرگ ۴۰ هزار نفری دانش آموزان دختر بمناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر ، روز پنجشنبه 1402/02/28 در میدان امام اصفهان برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۵۱۳۰۲۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج مجتبی باستان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی ضمن تبریک بمناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) و آغاز دهه کرامت بیان نمود؛  سازمان بسیج دانش آموزی در نظر دارد تا اجتماع عظیم دختران دانش آموز را در مراکز استانها با عنوان (( دخترایران)) با اجرای برنامه های مختلف و جذاب و رویکرد تبیین عفاف و حجاب از جمله تدارک سرود دسته جمعی باموضوع روز دختر، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب ، ایستگاههای نشاط ، غرفه های عکس و پوستر با محتواهای بصیرتی در حاشیه مراسم، تجلیل از دختران نمونه هر استان و دعوت از خانواده شهدای دانش آموز هر استان و تجلیل از آنها برگزار نماید،این جشنها  با محوریت دانش آموزان  برگزار می گردد.

در این راستا جشن بزرگ 40 هزار نفری دانش آموزان دختر روز پنجشنبه 1402/02/28 در میدان حضرت امام خمینی(ره) استان اصفهان برگزار خواهد گردید که این برنامه با هماهنگی های بعمل آمده از برخی از شبکه سیما بصورت زنده پخش خواهد شد.

باستان در ادامه گفت: یکی دیگر از برنامه های این سازمان که در فضای مجازی برگزار می گردد، پویش #دختر _بابا در پیام رسان شاد می باشد. این پویش در راستای تحکیم روابط در خانواده و با اولویت ارتباط دختر و پدر در قالب های بیان احساسات و عواطف دختران نسبت به پدر، خاطره گویی در قالب های ساده یا طنز یا استندآپ، همخوانی پدر و دختری سرود دختر ایران برگزار میگردد.دانش آموزان شرکت کننده در این پویش میتوانند با انتخاب یکی از 3 قالب، آثار خود را در یک کلیپ حداکثر60 ثانیه ای به سازمان بسیج دانش آموزی ارسال نمایند.

برگزاری جشن 40 هزار نفری دانش آموزی بمناسبت روز دختر در میدان امام اصفهان.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در ادامه بیان نمود: معرفی دختران نمونه و موفق هر استان در زمینه های مختلف ( علمی ، فرهنگی و هنری و...) در رسانه ها و  تجلیل از آنها در حاشیه مراسم پیش از خطبه های نمازجمعه باهدف امید آفرینی و قدردانی از الگوهای برتر از دیگر برنامه های این سازمان در این دهه می باشد.

در پایان سردار باستان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور سایر برنامه های این سازمان در دهه کرامت را اینگونه بیان نمود؛ برگزاری پاتوق های مادر و دختری در مدارس با هدف ایجاد روحیه نشاط و پیوند میان نسل دختران دیروز و امروز، جلسات دورهمی  و کافه گفتگوهای بصیرتی ،معرفی دختران شهید هر استان در قالب طرح دختران ظهور ، ایجاد هشتگ در فضای مجازی در بستر پیام رسان های ایرانی با محتوای روز دختر، . رویداد هنری (( خانواده کرامت))با  تولید محتواهای دانش آموزی بصورت ( کلیپ ، عکس نوشته ، موشن و ...) جهت تکریم مقام حضرت معصومه (س) ، احمدبن موسی (ع) و مقام عرشی علی بن موسی الرضا (ع) با هدف مانوس نمودن جامعه دختران با والاترین الگوهای انسانیت و اخلاق با زبان شیوای هنر و تشکیل ایستگاه های فرهنگی با عنوان (( دختر لبخند خدا )) یا (( ریحانه بهشت)) در سطح شهر با محوریت موضوع ترویج عفاف و پوشش با هدف ایجاد روحیه نشاط و امید در میان دختران .

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار