دادستان تربت جام تاکیدکرد:

حس امنیت از خود امنیت بالاتر است/برخورد با اراذل و اوباش خط قرمز ما است/نمی گذاریم جای مظلوم و ظالم عوض شود + عکس

دادستان عمومی و انقلاب تربت جام با تاکید براینکه با اجرای صحیح قانون نمی گذاریم جای مظلوم و ظالم عوض شود گفت: حس امنیت از خود امنیت مهمتر است و خط قرمزِ دستگاه قضایی، برخورد قاطع با اراذل و اوباش در مواجهه با بی قانونی با امنیت مردم است.
کد خبر: ۹۵۱۳۰۳۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت جام؛ حسن وزیری در همایش تخصصی آموزش ضابطین قضایی بسیج تربت جام با حضور فرمانده ناحیه، فرماندهان حوزه های مقاومت و ضابطین قضایی بسیج به منظور افزایش سطح کیفی و آشنایی این مجموعه با آخرین قوانین و ضوابط در مسجد الزهرا(س) برگزار شد، اظهارکرد: مسئولان باید در تراز انقلاب و نظام باشند، باید همانند شهید حاج قاسم سلیمانی دغدغه مند نظام و انقلاب باشند. و تمام توان خود را برای حفظ نظام و انقلاب بکار گیریم.

دادستان عمومی و انقلاب تربت جام حس امنیت را از خود امنیت مهمتر دانست و افزود: برخورد با اراذل و اوباش خط قرمز ما است و از مردم و ضلبطین قضایی بسیج خوادت هر جا مواردی مشاهده کردید حتما اطلاع دهید.

وی به فساد اداری اشاره و بیان کرد: دغدغه مند باشیم و برای مردم امیدواری ایجاد کنیم،هر جا فسادی در ادارات مشاهده کردید اطلاع دهید، هیج مسئولی حق ندارد از خودروی دولتی استفاده شخصی کند و این نمونه فساد است.

وی در بخشی دیگری از سخنانش به موضوع مواد مخدر، مسکرات و عفاف و حجاب پرداخت و عنوان کرد: باید تمام دستگاه های فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب ورود پیدا کنند و شما ضابطین قضایی در این راه کمک دستگاه قضا باشید و با اجرای صحیح قانون و مقررات نگذاریم جای مظلوم و ظالم عوض شود.

عکس و خبر از حسینعلی فروغیان

ارسال نظرات
پر بیننده ها