خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام فرحزاد:

دشمن امروز حجاب و اعتقادات مردم را نشانه گرفته است

همدان-کارشناس مذهبی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) بابیان اینکه دشمن امروز حجاب و اعتقادات مردم را نشانه گرفته است،گفت: مستکبرین دنیا نمی‌خواهند جوانان جهان اسلام با ائمه معصومین(ع) و راه و رسم آنها آشنا شوند.
کد خبر: ۹۵۱۳۰۸۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حبیب الله فرحزاد در جلسه اخلاق کارکنان سپاه انصارالحسین (ع) اظهار کرد: امروز دشمنان قسم خورده انقلاب با برنامه‌ریزی دقیق برای جوانان ما تلاش دارند تا الگوی جوانان ما به جای خدا و ائمه معصومین (ع) هنرمندان و سلبریتی‌ها باشند.

وی با بیان اینکه دشمن امروز حجاب و اعتقادات مردم را نشانه گرفته است، بیان کرد: مستکبرین دنیا در مقابل اهل بیت(ع) ایستاده‌اند و نمی‌خواهند جوانان جهان اسلام با ائمه معصومین(ع) و راه و رسم و منش آنها آشنا شوند چراکه می‌ترسند اگر جوانان با سبک ومنش اهل بیت(ع) آشنا شوند تمام برنامه‌های آنها نقش بر آب خواهد شد.

کارشناس مذهبی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و ویژه برنامه سمت خدا در ادامه به سبک زندگی اسلامی با ذکر روایتی از امام صادق (ع) اشاره و اظهار کرد: اولین موضوع در سبک زندگی اسلامی این است که بدانیم عمل آدم را کسی دیگر انجام نمی‌دهد و بر هر فرد مسلمانی است که در انجام کارهای خود سرباری بر دیگران نباشد و فعل و عمل خود را خود انجام دهد .

وی به دومین موضوع اخلاقی در سبک زندگی اسلامی از زبان امام صادق (ع) اشاره و عنوان کرد: در همه حالات خدا را شاهد و گواه بدانیم و از او استمداد بطلبیم و بدانیم که در انجام کارها خدا شاهد و ناظر است و انسان خداباور فکر گناه هم نمی‌کند.

حجت‌الاسلام فرحزاد به موضوع رزق به عنوان سومین موضوع در سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و افزود: رزاق خداست و اوست که روزی دهنده است و حرص و ولع جایگاهی ندارد و چنانچه خداوند اراده کند به هر آنکه بخواهد بی حساب می‌بخشد و روزی و برکت دست خدا است.

وی به چهارمین موضوع اخلاقی در روایت امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: مرگ سرنوشت ابدی همه انسان‌ها است و همه موجودات برای ابدیت خلق شده‌اند بنابراین باید توجه داشت این چهار ویژگی مهم در زندگی اسلامی از اهم موضوعات زندگی اسلامی است که باید همیشه در سیر مراحل زندگی انسان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

کارشناس مذهبی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) افزود: اگر موارد مذکور در زندگی‌ها ساری و جاری شود آرامش در کانون‌های خانواده‌ها محقق و زندگی‌ها سرشار از عشق و دلدادگی به یکدیگر در راستای عبودیت خداوند محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات