بیانیه فرمانده ناحیه امام سجاد(ع) به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

فرمانده ناحیه امام سجاد(ع) در پیامی روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه کسانی که قلم شان در مسیر توسعه و پیشرفت کشور در کار و تلاش مداوم و سازنده است،‌ تبریک گفت.  
کد خبر: ۹۵۱۳۰۹۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، در بخشی از این پیام آمده است:
روزگاری روابط عمومی را به چشم و گوش و روزگاری به مغز یک سازمان تشبیه می کردند اما باید گفت روابط عمومی، همه ی یک ‌سازمان‌است.روابط عمومی می تواند، با ناپختگی و نابلدی؛ یک سازمان را حتی نابود کند و در عین حال با تدبیر و دانش؛ زنده و بالنده سازد. تعامل روابط عمومی و مدیریت با یکدیگر به شرط توانایی در هر دو، اثربخشی کارکردهای روابط عمومی را تضمین می کند. از این رو است که گفته اند: هر سازمان همان روابط عمومی را دارد که لایق آن است.

در بخش دیگری از این پیام با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره روابط عمومی بیان داشت: " روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می گذرد" نگاه معظم له، تاکیدی بر اهمیت جایگاه روابط عمومی و نقش سازنده آن است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباطی، مسئولیت خطیری در فرآیند مدیریت تعامل با افکار عمومی داشته و به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با مردم اقدام نماید، بسیار حایزاهمیت است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: بازسازی چهره روابط عمومی به عنوان نهاد پاسخگو، مدافع حقوق مردم و مخاطبان و معرف صادق برنامه ها ، خدمات و چالش های دستگاهها یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

در فراز پایانی  پیام فرمانده ناحیه امام سجاد(ع)  تاکید شده است: روز روابط عمومی فرصتی است تا یاد آوری و باور کنیم توسعه ارتباطات اجتماعی و انسانی نیازمند تقویت حضور مدیرانی است ، دانا ، تحول طلب ، مردم دوست که با تضمین حمایت از روابط عمومی های توسعه خواه و پیشرو و بها دادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات و اطلاعات در جامعه شرکت می‌کنند.روز ارتباطات و روابط عمومی با چنین چشم داشت ها ، بیم ها و امید ها بر تمام رهروان سخت کوش و تلاشگر این عرصه فرخنده باد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار