رئیس شورای هماهنگی استان مرکزی خبر داد

اجرای ۵۰۰۰ برنامه همزمان با دهه کرامت در استان مرکزی

رئیس شورای هماهنگی استان مرکزی از اجرای بیش از پنج هزار برنامه در دهه کرامت در استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۳۲۷۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

حجت الاسلام هادی خلیلی رئیس شورای هماهنگی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در تشریح برنامه‌های دهه کرامت گفت: دهه کرامت که آغاز آن مزین به ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و  و میلاد هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) حسن ختام آن است، فرصت مغتنمی برای تبیین ظرفیت‌های نهفته در فرهنگ دینی و ترویج ولایت‌مداری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از پنج هزار برنامه در دهه کرامت در استان مرکزی اجرا می‌شود، افزود: این برنامه‌ها از ۳۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد در نقاط مختلف شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی استان مرکزی تصریح کرد: برنامه‌های شاخص پیش بینی شده در این دهه، برگزاری جشنواره مردمی کرامت، ویزه برنامه جشن روز دختر، مراسم ازدواج آسان دانشجویی برای ۸۰۰ زوج دانشجو در سراسر استان، پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) در طول دهه از بقاع متبرکه و مساجد استان، اعزام کاروان "زیرسایه خورشید" با حضور خادمان رضوی و پرچم متبرک حرم امام رئوف و ... خواهد بود.

حجت‌الاسلام خلیلی گفت: این برنامه‌های در سطح شهر‌ها و روستا‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و امامزادگان استان مرکزی با حضور اقشار مختلف مردم اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار