خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی پرچم‌دار مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: استان اصفهان همان‌طور که دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به معنای حقیقی پیشتاز بود در نبرد جنگ ترکیبی و شناختی نیز خط‌شکنانش کنش‌گران و فعالان فضای مجازی هستند و باید مانند دفاع مقدس بدرخشند.
کد خبر: ۹۵۱۳۳۷۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

به گزارش بسیج اصفهان؛ سردار غلامرضا سلیمانی در جمع فعالان فضای مجازی استان اصفهان اظهار کرد: جنگ‌ها در دوره‌های مختلف دچار تحول شدند و جنگ‌های امروزی مانند گذشته نبوده و حتی مانند جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان هم نیست و شاید بتوان گفت که در دوره‌های آینده کمتر شاهد جنگ‌های نظامی خواهیم بود و شکل جنگ‌های نظامی نیز تغییر می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در جنگ اوکراین و روسیه فاصله بین نیروهای روسی و اوکراین بیش از ۲۰ کیلومتر است، ادامه داد: جنگ اینگونه با تمسک به تکنولوژی و فن‌آوری انجام می‌شود؛ در بعد جنگ شناختی که اصلا موضوع، جنس و مقوله متفاوتی دارد.

 

* فعالان فضای مجازی در جنگ جهانی در حال جهاد و مبارزه هستند

وی خطاب به فعالان فضای مجازی که در جبهه انقلاب فعالیت دارند، گفت: شما در جنگ جهانی در حال جهاد و مبارزه هستید؛ این جنگ دو طرف دارد و در حالی که ما به عنوان ملت ایران پرچم‌دار این نبردیم، اما محدود به ملت ما نبوده و بسیاری در کشورهای مسلمان و غیر مسلمان در این جبهه قرار دارند و دیگر طرف این جنگ نظام سلطه است.

سلیمانی با اشاره به مکاتب و نظریه‌های اروپایی که یکی پس از دیگری دچار فروپاشی شدند، عنوان کرد: سوال این است که غرب چه نسخه شفابخشی برای بشریت دارد؟ تمدن غرب هیچ حرف جدید و جذابی برای بشریت ندارد و تمسک بر شعارهای پوشالی و مسائل درون انسان‌ها دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه طلایه‌داران لیبرال دموکراسی هیروشیما و ناگازاکی را بمباران شیمایی کردند، عنوان کرد: تمدن غرب ۳۰۰ سال توانست در دنیا جولان بدهد اما به پایان رسیده و دست آن‌ها برای دفاع خالی است.

 

*ما در گفتمان تمدنی دست پُری داریم

وی با بیان اینکه ما در گفتمان تمدنی دست پُری داریم، گفت: بعد از انقلاب اسلامی، اسلام، دین و حجاب در آمریکا و اروپا گسترش پیدا کرده و مسلمانان سه برابر یهودیان در آمریکا هستند.

سلیمانی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها ۲۵ درصد اقتصاد دنیا را در اختیار دارند، بیان کرد: این وضعیت اقتصادی از چپاول ملت‌ها و غارت جهان اسلام و پشتوانه دلار برای پول رایج معاملات بین‌المللی نشأت گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد: یک عصر جدید با پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ معاصر بشر آغاز شده است؛ پیروزی انقلاب اسلامی حکومت موروثی را پایان داد و این دستاورد بزرگی است. همچنین استقرار نظام جمهوری اسلامی و تغییر هندسه قدرت از دستاوردهای دیگر انقلاب اسلامی است.

وی گفت: از فتنه سال گذشته که شکست خورد، تمام دنیا به جمهوری اسلامی روی آوردند و ارتباط گرفتند، حتی کشورهایی که در فتنه دستی بر آتش داشتند نیز به جمهوری اسلامی روی آوردند و این همانند آزادی خرمشهر بود که همین اتفاق افتاد.

سلیمانی ادامه داد: جمهوری اسلامی نشان داد که یک قدرت منطقه‌ای است که در نظم نوین جهانی در حال تبدیل شدن به یک قدرت جهانی است و در این فتنه تلاش کردند تا از تبدیل شدن به این قدرت جهانی جلوگیری کنند‌.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: صدام هدفش ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی بود اما ملت ایران کوتاه نیامد؛ در فتنه هدفشان ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی بود اما خودشان هم می‌دانستند که نمی‌توانند و حتی تجزیه‌طلبی هم اتفاق نخواهد افتاد و اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد، تجزیه نیست بلکه ترکیب است.

وی با اشاره به آنچه که بر جهان اسلام از زمان ورود ناپلئون به مصر تا به امروز رفته است، خاطرنشان کرد: ملت بیدار، شجاع و با بصیرت ایران در مقابل تفکر غرب ایستاده و فریب این تفکر را نخورده است.

سلیمانی تاکید کرد: در مقابله با فتنه اخیر و جنگ ترکیبی شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی پرچم‌دار این کارزار مقدس و بزرگ است و دست پُری برای بیان حقایق دارد؛ حضور جوانان انقلابی و صاحب سبک، هنرمند و هوشمند یک فرصت برای انقلاب اسلامی است و ما در سازمان بسج تمام تلاشمان را می‌کنیم تا حمایت کنیم؛این شبکه‌سازی باید گسترش پیدا کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اذعان کرد: استان اصفهان همان‌طور که دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به معنای حقیقی پیشتاز بود در نبرد جنگ ترکیبی و شناختی نیز خط‌شکنانش کنش‌گران و فعالان فضای مجازی هستند و باید مانند دفاع مقدس بدرخشند.

وی با بیان اینک در سوم خداد مرکز بزرگ‌ تولید بازی‌های رایانه‌ای افتتاح خواهد شد، گفت: امروز بیش از هر دوره‌ای به محصولات رایانه‌ای نیاز داریم و استعدادها باید در جامعه شناسایی شوند.

ارسال نظرات