بارش‌های رگباری و جاری شدن سیل در شمال اردبیل

شب گذشته بارش‌های رگباری شدید و جاری شدن سیل در شهرهای شمالی استان اردبیل خسارت‌هایی را به بار آورد.
کد خبر: ۹۵۱۳۸۷۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

بارش‌های رگباری و جاری شدن سیل در شمال اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در بارش‌های شامگاهی شنبه که در مناطق مختلف استان به ویژه شهرهای مشگین، گرمی، انگوت و اصلاندوز با شدت بیشتر به جاری شدن سیل منجر شد که به بخش‌های عظیمی از مناطق روستایی، عشایری، باغات و مزارع خسارت وارد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل در گفت‌وگوی تلفنی با تأیید جاری شدن سیلاب در برخی از مناطق، از امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در مناطق روستایی مشگین‌شهر، گرمی و انگوت خبر داد.

مهدی خدمتی اظهار کرد: هنوز در ساعات اولیه میزان خسارت مشخص نیست ولی تلاش بر این است تا به حادثه‌دیدگان سیل امشب به ویژه در مناطق اتراقی عشایر و روستاییان امدادرسانی انجام شود.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل نیز با بیان اینکه بارش‌های شدیدی در مناطق شمالی و مرکزی استان رخ داده، است، تصریح کرد: این شرایط جوی ناپایدار تا صبح دوشنبه ادامه خواهد داشت.

بر اساس اعلام هواشناسی موج جدید این بارش‌ها فردا در مناطق مرکزی و جنوبی استان اتفاق می‌افتد و از شدت بارندگی‌ها در شمال استان کاسته خواهد شد.

بر اساس اعلام هواشناسی این سامانه بارشی که همراه با وزش تندباد در مناطق مرکزی و جنوبی خواهد بود، دوشنبه صبح از استان خارج شده و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هوای بهاری در استان اردبیل نمایان خواهد شد.

پیگیری‌ها برای اعلام آخرین وضعیت جاری شدن سیل در شمال استان اردبیل ادامه دارد و خبرهای تکمیلی فردا اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات