ریاست عقیدتی سیاسی تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان:

پوشش و حجاب باعث آرامش جامعه و امنیت بانوان می‌شود

زنجان_ریاست عقیدتی سیاسی تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان گفت: پوشش و حجاب بانوان باعث آرامش جامعه و استحکام خانواده شده و برای زنان و دختران ما امنیت به بار می‌آورد.
کد خبر: ۹۵۱۳۸۹۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

 

پوشش و حجاب باعث آرامش جامعه و امنیت بانوان می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) در جمع خانواده‌های کارکنان تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان که در زینبیه کوی سازمانی الغدیر برگزار گردید، با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر اظهار داشت: الگوی دختران جامعه اسلامی باید حضرت زهرا (س) وحضرت معصومه (س) باشد و استعداد‌های خود را بر مبنای الگو گرفتن از این بانوان شکوفا کرده و از آن‌ها برای پیشرفت جامعه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دختران و بانوان جامعه ما باید بدانند که خواسته حضرت زهرا (س) و حضرت معصومه (س) از بانوان و دختران مسلمان چیست گفت: در حال حاضر در جامعه ما مسئله حجاب مقداری مخدوش شده و الگوگیری از زنان غرب شده در حالی که باید الگو و معیار بانوان ما حضرت زهرا (س) و معصوم (س) باشند.

ریاست عقیدتی سیاسی تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان بیان کرد: پوشش و حجاب باعث آرامش جامعه و استحکام خانواده شده و برای زنان و دختران ما امنیت به بار می‌آورد.

وی با اشاره به زندگی حضرت معصومه (س) افزود: ایشان بانویی پاکدامن و انسان واقعی بودند و برای بانوان ما الگو هستند واز نظرفضیلت، پاکدامنی، علم ودانش و... ائمه اطهار ایشان را ستایش کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی ادامه داد: گروهی به منزل امام موسی کاظم (ع) آمدند و همیشه جواب سوالات خود را از امام کاظم (ع) و امام رضا (ع) می‌گرفتند و، چون این دو بزرگوار در منزل حضور نداشتند، حضرت معصومه (س) تمام جواب‌ها را نوشتند و این گروه در بین راه امام موسی کاظم (ع) را زیارت کرده و جواب‌ها را به ایشان نشان دادند و حضرت بعد از دیدن جواب‌ها سه بار گفتند "پدرش به فدایش باد" و جواب‌ها را تائید کردند.

وی به اوصاف حضرت معصومه (س) اشاره کرد و افزود: ایشان مانند مادرش حضرت زهرا (س) شامل اوصاف زیادی از جمله طاهره، زکیه، محدثه، راضیه، مرضیه و. را دارا است.

ریاست عقیدتی سیاسی تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان عنوان کرد: امام صادق (ع) فرمود: هرکس دخترم را در شهر قم زیارت کند در حالی که حق، جایگاه، و مقام او را بشناسد بهشت بر او واجب می‌شود.

وی ادامه داد:طبق فرموده حضرت صادق (ع) برای خدا حرمی به نام مکه است، برای پیامبر اکرم (ع) حرمی به نام مدینه است، برای‌امیرالمومنین (ع) حرمی به نام کوفه است وبرای ائمه اطهار حرمی به نام قم است و در شهر قم یکی از خاندان ما دفن می‌شود که زیارت آن بزرگوار بهشت را واجب می‌کند.

به گزارش بسیج، در پایان این مراسم به ۲۷ نفر از دختران نمونه قرآنی وحجاب فاطمی جوایز ارزنده‌ای اهدا شد.

ارسال نظرات