بمناسبت ۱۱ اردیبهشت روز کارگر:

یادواره ۱۸۰ شهید کارگر استان اردبیل در مشگین شهر برگزار شد + تصویری

در راستای برگزاری کنگره ملی ۳ هزارو ۴۰۰ شهید استان اردبیل، همزمان با یازده اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر، یادواره ۱۸۰ شهید کارگر استان در شهرستان مشگین شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۳۸۹۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
یادواره ۱۸۰ شهید کارگر استان اردبیل در مشگین شهر برگزار شد + تصویری
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سرهنگ عزیز نظرزاده رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اردبیل ،با اشاره به اینکه رکن اصلی کارو تولید کارگران هستند،تصریح کرد: برای اینکه کارگر را گرامی بداریم باید موانع تولید را برداریم، چرا که لازمه رشد جامعه، کار است و رکن اصلی کار و تولید کارگران هستند.

وی افزود: زمانیکه شما کارگران در مسیر تامین استقلال اقتصادی کشور گام برمیدارید این بدان معناست که تک تک شما در حال تولید قدرت ملی و بین المللی هستید و این ارزش و اهمیت کارگران است که تبعات آن همان اثرات وسیعی است که ما در پیشرفت های کشور در تمام مقاطع می بینیم.

وی با تاکید بر اینکه کارگران ستون فقرات تولید کشور هستند یادآور شد: اگر کارگر نباشد رکن اصلی که همان تولید است خاصیت خود را از دست خواهد داد، اگر کارگر نباشد اقتصاد مقاومتی بی معنی خواهد بود و این کارگر است که میتواند با خلاقیت، نوآوری و تلاش، کشور را در ریل موفقیت قرار داده و منجر به بهبود وضعیت تولید و حضور موثر در بازارهای رقابتی را عملیاتی کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار