فرمانده ناحیه سپاه خلیل آباد در گفتگو با بسیج:

فتح خرمشهر، ستارۀ درخشان آسمان دفاع مقدس/حفظ فرهنگِ دفاع مقدس، سپر امنیت آفرین جامعه در برابر تهاجم فرهنگی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلیل آباد با تاکید براینکه حفظ فرهنگِ دفاع مقدس، سپر امنیت آفرین جامعه در برابر تهاجم فرهنگی است گفت: فتح خرمشهر، همانند ستاره ای بر تارک انقلاب اسلامی و آسمان هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی می درخشد.
کد خبر: ۹۵۱۳۹۵۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد؛ سرهنگ پاسدار حسن مقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و هفته مقاومت و پیروزی اظهار کرد: اقتدار و سربلندی دلاور مردان کفر ستیز سپاه اسلام پس از ۵۷۵ روز مقاومت، ایثار و پیروزی محصول عملیات پیروزمند بیت المقدس در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ بود.

وی ادامه داد: عملیات بیت المقدس، مقطع درخشان تاریخ پرافتخار دفاع مقدس است و شناخت زوایای پیدا و پنهان آن حماسه کم نظیر ضرورتی انکار ناپذیر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلیل آباد، ادامه داد: سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی و سالروز فتح خرمشهر، مظهر اقتدار، مقاومت و تجلی صحنه ظهور قدرت دفاعی تاثیرگذار ملت بزرگ ایران است.

وی افزود: عملیات پیروزمند بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، مقطع درخشان از تاریخ پرافتخار دفاع مقدس است که شناخت زوایای پیدا و پنهان آن حماسه کم نظیر که هویت دینی و ملی ملت ایران را به جهانیان عرضه کرد و برای نسل جوان مهم و حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: حفظ فرهنگ و ارزش های والای انقلاب و دفاع مقدس به عنوان سپر امنیت آفرین جامعه به ویژه جوانان در برابر تهاجم فرهنگی و نقشه های شوم بدخواهان و معاندان این ملت وظیفه و رسالت همگانی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلیل آباد نقش رزمندگان خلیل آبادی را در آزادسازی خرمشهر برجسته و فراموش نشدنی ذکر کرد و بیان کرد:  مردم ولایتمدار شهرستان خلیل آباد در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر 7 شهید والامقام را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

سرهنگ مقدم، برگزاری صبحگاه مشترک، مسابقات ورزشی، عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری دو یادواره و 7 برنامه آبروی محله، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اجرای برنامه های فرهنگی و بصیرتی در سطح پایگاه های مقاومت بسیج را از جمله برنامه های مهم هفته مقاومت و پیروزی این شهرستان برشمرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها